مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تبعیض،درمونده،خسته

229 بازدید
سوال شده ژوئن 8, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام.با مادری ک تبعیض قائل میشه چجوری باید رفتار کرد؟من حق ناراحت شدن دارم یا ن؟اصلا دلم نمیخواد با خانوادم زندگی ،حالم بده ،من چیکار کنم ،دلم میخواد برم از اینجا اما از نظر مالی هنوز مستقل نیستم ،از طرفی هم نمیتونم اینجارو تحمل کنم،لطفا ازتون خواهش میکنم بهم بگید چیکار کنم،اگ ازشون پول  بگیرم میتونم یه کاریو شروع کنم برا خودم و احتمالا توی زودتر مستقل شدنم تاثیر داره ،اما اصلا دوست ندارم غرورمو زیر پا بزارم از مادرم پول بگیرم ،خیلی درمونده شدم از این وضع ازتون خواهش میکنم بگین من چیکارکنم نه دوست دارم غرورمو زیر پا بزارم و ازمادرم پول بگیرم به دلایل ناراحتی ودلخور بودن ازش ،ونه میتونم موندن اینجارو تحمل کنم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 8, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اینکه این شرایط برای شما با فشار روحی و ناراحتی همراه باشد خب یک امر طبیعی می باشد و در این مسیر در احترام می توانید در مورد احساسات خود با مادرتان صحبت کنید .

اما در این مسیر برای مستقل زندگی کردن نیاز است که به شرایط اقتصادی و اجتماعی و سنی خود توجه داشته باشید چون در هر صورت این شرایط می تواند برای شما با مشکلات بیشتری همراه شود .

در این مسیر اگر بتوانید با مادر باهم به روانشناس مراجعه کنید می توانیم در این زمینه به هردوی شما جهت ارتباط بهتر کمک کنیم.
دارای دیدگاه ژوئن 8, 2021 توسط بی نام
سلام ممنون ک راهنمایی کردین.از نظر سنی میتونم مستقل باشم،اما اینک گفتید در کمال احترام  ب مادرتون بگید چ حسی دارید ،اینو نمیتونم،خوب شدن روابطم رو فقط در صورت مستقل شدن می یینم ،اما همونطور ک گفتم از نظر مالی خودم نمیتونم با پولی ک دارم مستقل شم اما یه کاری رو میشه شروع کرد اما خب فک میکنم خودم  ب تنهایی برم جلو ،روند مستقل شدنم اهسته و کند باشه ،ولی اگ از خانواده پولی بگیرم و کاری رو برای خودم شروع کنم سریعتر مستقل میشم تا اینک خودم ب تنهایی جلو برم ،اما متاسفانه بدلیل کینه و ناراحتی ک ازشون دارم ،غرورم اجازه نمیده یعنی دوست ندارم دستمو ب سمتشون دراز کنم و پول دریافت کنم برای شروع کار.
حالا نمیدونم چیکار کنم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,004 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 122 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2017 در مشاوره رایگان فردی توسط ملکه
1 پاسخ 124 بازدید
سوال شده فوریه 20, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 146 بازدید
3 پاسخ 193 بازدید
0 پاسخ 57 بازدید
سوال شده مارس 12, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 50 بازدید
1 پاسخ 95 بازدید
3 پاسخ 5,537 بازدید
...