مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

علاقه عاطفی به همجنس

528 بازدید
سوال شده ژوئن 13, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام من 18 سالمه ، تا جایی که یادم میاد از حدود 11 سالگی من علاقه * شدیدی به دوستام معلم هام و درکل همجنسم پیدا میکردم ،البته در کنارش علاقه به غیر همجنس هم بود ولی خیلی کمتر. این علاقه مربوط به یکسری افراد خاصی میشد با خصوصیات رفتاری خاص که هنوز هم نتونستم بفهمم اون خصوصیت چیه ولی اینو میدونم تو  همشون مشترک بوده . البته من نمیدونستم این علاقه همجنسگرایی هستش و دوسالی هست که متوجهش شدم . حس خیلی عجیبیه من به این داشتن حس علاقه ندارم ولی بعضی وقتا انگار دست خودم نیست مخصوصا وقتی اون افراد خاص رو میبینم خیلی تلاش کردم این حسو فراموش کنم ولی امسال دوباره درگیرش شدم و کلی از لحاظ روحی اسیب دیدم . علاقه * من عاطفی هستش و از لحاظ جنسی هیچ علاقه ای به همجنسم ندارم . نمیدونم باید چیکار کنم این علاقه هر بار اسیب روانی زیادی به من میزنه و به دنبال اون به زندگیمم اسیب وارد میشه نمونش اینه که من امسال که باز درگیر شدم نتونستم روی درسم تمرکز خوبی داشته باشم با اینکه کنکوری بودم و مجبورم یکسال پشت کنکور بمونم . از داشتن این حس خسته شدم و هیچ علاقه ای به همجنسگرا بودن ندارم ولی نمیتونم احساساتم رو کنترل کنم لطفا کمکم کنید ..
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 13, 2021 توسط بی نام
سلام متوجه نشدم پسری یا دختر

ولی اگه میدونی که تا کنکور برنامه ای نداری و نمیخوای بخونی، باید تا شروع جدیت برای سال بعد خوندن این مشکلو حل کنی

از خانواده درخواست کن مشاوره حضوری ببرنت، علاقه به همجنس چه عاطفی یا جنسی و غیرجنسی موضوعیه که نمیشه با مشاوره متنی حلش کرد و نیاز به دوره های حضوری با روانشناس داره، مشکل بزرگی هم نیست، مشکل خیلی از جوان های اون سن و ساله و با مراجعه به مشاور میتونی حلش کنی و بعدش برای موفقیت کنکوریت برنامه ریزی کنی
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,959 کاربر

سوالات مشابه
7 پاسخ 1,731 بازدید
1 پاسخ 485 بازدید
0 پاسخ 416 بازدید
2 پاسخ 710 بازدید
1 پاسخ 173 بازدید
2 پاسخ 685 بازدید
...