مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رلم نمیزاره زیاد بیرون برم

355 بازدید
سوال شده ژوئن 16, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط هاناافشاری
سلام وقتتون بخیر . من ۳ساله با پسری در ارتباطم که از یه خانواده خوب و متشخصی هستن و خودشم پسر خوب و ارومیه . فقط تنها ایرادش اینه اگه من بخوام برم جایی باید قبلش بهش بگم و قهر میکنه و ناراحت میشه و بعدش جوری میشع که من باید گریع کنم ختما . خونه فامیل و اشتاهم توقع داره نرم زیاد.بهم میگه از دوست داشتن زیادیه چون ازت دورم . ولی بعضی وقتا خانوادم ساکی میشن که چرا همش روی حرفمون حرف میزنی هرجا میگیم نمیای باهامون. تو رو خدا راهنماییم کنین خیلی شرایطم سخت شده مبخوام دوطرف راضی باشن من هیچ حا هم نمیرم همش تو خونم ۲۰سالمم هست
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 16, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما هانا جان

ببین عزیزم شما از 3 سال ارتباطی صحبت می کنید که در اوج نوجوانی و گرایش و توجه به جنس مخالف شکل گرفته است به این امید که در آینده شرایط آنگونه که شماها میخواهید پیش خواهد رفت و ازدواج می کنید اما در این مسیر دقت کنید که سه سال رابطه وابستگی زیادی ایجاد می کند که می تواند باعث شود شما موضوعات مهمی را که سبک شخصیتی و رفتاری فرد مقابل می تواند جز مهم ترین های آن باشد را نادیده بگیرید در کنار اینکه آینده قابل پیش بینی نیست و برای ازدواج نیاز است که حتما در همان زمان ازدواج به صورت رسمی تصمیم گیری شود .

اما در مورد بعد رفتاری و کنترل کردن شما توسط این آقا در اول اینکه رابطه شما فعلا یک رابطه دوستی می باشد و قرار نیست که شما در این مسیر مانند یک زوج ازدواج کرده رفتار کنید رابطه دوستی حدود مشخصی دارد پس بهتر است که در این مسیر شما به علایق و مسیر رشدی خودتان توجه کنید .

دوم اینکه این علایمی و کنترل کردن می تواند نشان از بعد شخصیتی این فرد داشته باشد و افکار شک و سوء ظنی که وجود دارد و در این مسیر اگر شما بخواهید این سبک شخصتی و رفتای را نادیده بگیرید خود را در معرض آسیب بیشتر قرار می دهید چون اگر فکر می کنید با زادواج و یا نزدیک هم بودن این سبک رفتاری و توقعاتی که از شما دارند که نشان دهنده بعد شخصتی ایشان است تغییر می کند خب اشتباه می کنید چون بعد شخصیتی افراد به راحتی تغییر نمی کند و در احترام به احساسات خود نیاز است که به این واقعیت ها نیز توجه کنید و برای این رابطه تصمیم گیری کنید .

فکر می کنید می توانید سالها در یک رابطه با این میزان کنترل گری و کاهش و نادیده گرفتن علایق و نیازهای خود پیش بروید ؟ حتما این شرایط برایتان فشار روحی به دبنال خواهد داشت پس بهتر است با دقت عمل کنید .

در اینجا قصد تشخیص گذاری نداریم اما این شرایط می تواند نشان از افکار پارانوید و یا وابستگی های بیمار گونه داشته باشد که موارد پر اهمیتی محسوب می شود و نمی توان آنها را نادیده گرفت .

ازدواج با شخصیت پارانوئید می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند. اگرچه در روزهای اول آشنایی ممکن است بدبینی‌های این افراد از نظر شما شیرین و نشانه توجه و اهمیت باشد بااین‌حال ادامه دادن این وضعیت برای تمام عمر موضوع غیرقابل تحملی خواهد بود. این افراد دائماً به همه‌چیز شک داشته و ساده‌ترین مسائل را نیز به‌عنوان تهدید ادراک می‌کنند
پاسخ داده شده ژوئیه 2, 2021 توسط بی نام
اختیار پاهات دست خودته

اینقدر ضعیف و هقیر نباش باهات اینطوری رفتار کنه

خوبه هردوتا پاهات فلج بشه هیچ جا نتونی بری بعد قدر اینو میدونی بخواطر رلت تو نوجوونی همه اش ته اتاقت بودی

اه اه اه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,868 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 202 بازدید
1 پاسخ 217 بازدید
0 پاسخ 121 بازدید
2 پاسخ 504 بازدید
سوال شده اوت 4, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Ghazal1384 حرفه ای (280 امتیاز)
1 پاسخ 284 بازدید
3 پاسخ 163 بازدید
2 پاسخ 74 بازدید
سوال شده ژوئیه 29, 2023 در دوستی یا نامزدی توسط Esmaeil_J3 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 144 بازدید
...