مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

افسردگی و مهار آن

184 بازدید
سوال شده ژوئن 16, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ملیکا فرخی
با سلام
من دختری ۱۹ ساله هستم که از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته ست . نزدیک ۱۱ ما هه که افسرده شدم . از صبح که از خواب بیدار می شم هی فکر تو ذهنم می یاد فکر می کنم همه سیگاری اند و سیگاری می کشند و همش منو می ترسونه که چه کسانی سیگاری هستن و با کسی ارتباط برقرار نکن بعد فکر خودکشی می یاد سراغم و شروع می کنم به جیغ کشیدن یا گریه کردن بعد همین جوری فکر های قاطی می یاد تو ذهنم . کسانی که می شناسم تو ذهنم می یاد و بیشتر منو عصبانی می کنه و صدا هایی می یاد تو گوشم که تو هیچی هستی و خیلی ترسویی و تو تنهایی بعد منو وادار می کنه یا قرص بخورم با چاقو خودمو بزنم یا از پشت بوم خودمو بندازم پایین بعد احساس سنگینی و کسل بودن دارم همش می خوام بنشینم و هیچ کاری نکنم و دست به چیزی نزنم. همیشه می ترسم می ترسم اتفاقی بیفته و خوب نشم می ترسم این افکار همیشه تو ذهنم ماندگار بشه و می ترسم یک روز دست به خودکشی بزنم. اونوقت دیگه به زندگیم خاتمه بدم. همش احساس می کنم یک کسی تو ذهنمه و بهم دستور می دهد چیکار کنم و نکنم .احساس می کنم زندگی برام ارزشی ندارد .احساس می کنم که تو زندان و هر روز شکنجه می شم و همه چیز بر خلاف میلم پیش می ره و داره دیوونم می کنه چیکار کنم ؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 17, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم این شرایط می تواند فشار روحی زیادی برای شما ایجاد کند در کنار اینکه باعث شود که عملکردهای شما تحت تاثیر قرار گیرد در این مورد بهتر است که به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا روند درمانی را به صورت حضوری طی کنید و بتوانید در کنار دریافت روان درمانی و دارو درمانی شرایط بهتری را تجربه کنید.
دارای دیدگاه ژوئن 17, 2021 توسط ملیکا فرخی
خیلی ممنون از کمکتون
پارسال به روانپزشک مراجعه کردم بهم قرص داد با دارو درمان شدم مدتی رو به بهبودی بودم و اون حالتهای مثل کم خوابی و پر خوابی و کم اشتها و پر اشتهاییم و گریه زیاد و بی حوصله گی و بی حالیم داشت بر طرف می شد که یک ماه بعد دوباره با مشکل مواجه شدم بعد داروهامو قطع کردم و تصمیم گرفتم برم پیش‌روانشناس که یکی از آشنا همون بهم یک روان کاو معرفی کرد  و رفتم اون جا ۵ جلسه که رفتم جلسه آخرش با من بر خورد کرد و حالم بعد شد بعد گفت که فقط تو خلقت پایینه و اصلا افسرده نیستی ! اولش خیلی جا خوردم چرا سعی داشت حالم و بد کنه حالا تصمیم گرفتم دیگه پیشش نرم اما بازم دوباره حالم بدتر شده و دیگه نمی دونم باید روان کاو و عوض کنم یا نه خیلیا بهم می گن که خودت حالتو خوب کن ولی من مثل‌یک زندانی هستم که گیر افتادم و نمی تونم کنترلمو بدست بیارم به نظرتون راه چاره چیه ؟ الان خیلی نا امیدم و حیران و می ترسم دوباره حالم بدتر شه ببخشید طولانیش کردم می خواستم به طور مختصر بهتون بگم که تو این چند ماهی که گذشت چه جوری تحت درمان بودم
پاسخ داده شده ژوئن 18, 2021 توسط بی نام

خب برو پیش یک  روانشناس دیگهheart

به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,789 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 221 بازدید
1 پاسخ 158 بازدید
1 پاسخ 281 بازدید
1 پاسخ 195 بازدید
1 پاسخ 127 بازدید
2 پاسخ 325 بازدید
1 پاسخ 214 بازدید
...