مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تهدید .... خودکشی لطفا کمکم کنین

301 بازدید
سوال شده ژوئن 20, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
امروز * پسره منو تهدید کرد ک عکسامو پخش میکنه همین امروزم باهم اشنا شدیم و گف اگ ۱۸+ نفرسی پخش میکنم منم رفتم ب دوستش ک دختر بود و منو با اون اشنا کرده گفتم و اون گف بفرس براش وگرنه پخش میکنه بعد چن دیقه دختره گف فقط خواسته امتحانت کنه و ببینه خونواده داری یا ن بعد پسره هم اومد این حرفا رو زد و گف امتحانت کردم منم گفتم نمیبخشمت اگه اینکارو کرده باشی و... اونم گف باشه پس پخش میکنم ک نفرین الکی نشم  منم گفتم اگع پخش کرده باشی نمیبخشمت وگرنع اهل نفرین نیستم اونم گف بای و رفت و اکانتشو پاک کرد و ب دختره پیام دادم گفتم مطمنی اینکارو نکرده گف اره قسم خورده دیگ و از این حرفا من واقعاحالم بد بود واگه پخشش میکرو عکسارو ب فکر خودکشی فقط بودم.... ولی * حسی بهم میگه اون دختره با پسره عوضی یکی بودن ینی پسره دو تا اکانت داشت ویکیش خودشو جای دختره زده بود اخع دوتاشون برام اسکرین فرستاده بودن بالای صفحه موبایلشون یکی بود ینی دوتاشون دو تاسیمکارت داشتن و...من الان حالم خیلی بده چرا انقد ادما بی رحم شدن و زورشون ب * دختر نوجوون میرسه:) من واقعا نمیدونم ک اون عکشارو پخش کرده یا ن تروخدا کمکم کنین بگین من چیکار کنم ؟؟؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 20, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات . تمایلاتی که دارید قابل احترام هست اما عزیزم در مسیر پاسخ به این احساسات دقت کنید که فضای مجازی فضای مناسبی برای شناخت و اعتماد نیست و در این مسیر نیاز است که شما حریم خصوصی خود را بهتر حفظ کنید و از هرگونه دادن عکس حتی پاشویده خوداری کنید چون اصلا مشخص نیست فردی که خود را برای شما تعریف می کند واقعا همان شخصی باشد که بیان می کند .

عموما اینگونه افراد برای پاسخ به تمایلات جنسی خود از این مسیر وارد می شوند و با تهدید سعی در گرفتن عکس های جنسی از شما دارند در اینگونه موارد بهتر است اصلا نترسید و از هرگونه باج دادن خوداری کنید و سعی کنید مسیر خودتان را طی کنید عموما این افراد زمانی که به خواسته خود نمی رسند به سراغ فرد دیگری می روند پس بهتر است نگران نباشید و حریم خصوصی فضای مجازی خود را حفظ کنید .

در مورد این خانم نیز بهتر است که این فضای و حریم حفظ شود .
پاسخ داده شده می 17, 2022 توسط Anna
پخش نمیکنه چون می‌دونه اول از همه برا خودش بد میشه و پلیس پای خودشو میگیره
بعدم الان دوران عکس و این خز بازیا نیست ‌. تو نباید ضعف نشون بدی هروقت تهدیدت کرد فقط بگو هر غلطی دلت میخواد بکن ولی عواقبش پای خودت
و مثل سگ بترسونش جدی میگم
الآن این تهدیدا پوچ و توخالیه خیالت راحت راحت.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,040 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 85 بازدید
1 پاسخ 244 بازدید
0 پاسخ 62 بازدید
سوال شده مارس 12, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...