مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دربرابر خیانت همسرم چکار کنم

290 بازدید
سوال شده ژوئن 24, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سالومه امین
باسلام حدود چهار ساله ازدواج کردم ویک دختر دوساله داریم حدود یک سال بعد از ازدواجمان به خیانت شوهرم پی بردم وباهش مشاجره کردم وبه هیچ ووجه زیر بار نرفت وگفتا دیگه از اشتباهها پیش نمیاد ولی هر از چند ماهی دوباره موارد این چنینی ازش دیدم ودوباره حاشا میکردن تا یک هفته پیش که دیگه راضیش کردم بریم مشاوره وحدود یک سالم هست بددهن شده با مشاور صحبت کردم وشوهرمم امد واصلا زیر بار نرفت که خیانت کرده مشاور بهم گفت از این به بعد درمورد ناسزا دادنش کوتاه نیا وهرچه گفت جوابش بده به جای سکوت ودر مورد خیانتشم اگه یک بار دیگه تکرار کرد سریع درخواست مهریه بدین الان من ماندم چکار کنم خیلی برای دخترم میترسم که ازش جدا بشم لطفا جواب بدین چکار کنم درسته
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 24, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما سالومه جان

قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی همراه شده است اما عزیزم در اینجا بهتر است به این موضوع بیشتر فکر کنیم که خب این زندگی با توجه به اینکه همسر شما در این 4 سال به شما خیانت کرده اند و تعهد لازم را به زندگی مشترکتان نداشته اند در کنار اینکه ابراز پشیمانی و پذیرش اشتباه بودن مسیر را نیز ندارند برای شما این سبک زندگی مشترک جه مزایل و معایبی دارد ؟ در هرصورت یک قسمت از این رابطه همسر شما می باشند و ممکن است هرگز نخواهند مسیر ارتباطی خود را اصلاح کنند و یا بخواهند به خیانت های خود ادامه بدهند در اینجا نیاز است که شما به عنوان قسمت دیگری از این رابطه تصمیم گیری کنید که می خواهید سالها به این سبک زندگی مشترک ادامه بدهید یا خیر ؟

خب اگر شما نیز بخواهید مسیر رفتاری همسرتان را داشته باشید در هرصورت این فضای متشنج را برای شما و فرزندتان بیشتر می کند و اصلا راحل محسوب نمی شود حتی اگر بخواهید نشان بدهید که قدرت لازم را دارید بازهم یک مسیر آسیب زا می باشد .

در این مسیر بهتر است که با مراجعه به روانشناسی دیگر و بررسی کارایی و مزایا و معایب این سبک زندگی مشترک و برای شما و فرزندتان و حتی بررسی مسیر جدایی در این مورد تصمیم گیری کنید .

نیاز است که مشخص شود دلایل خیانت همسرتان چیست تا بتوان به رفع آن اقدام کرد مقابله به مثل تنها باعث می شود که این درگیری ها بیشتر شود و بنده این مسیر را به عنوان راحل پیشنهاد نمی دهم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88422495
دارای دیدگاه ژوئن 26, 2021 توسط سالومه امین
نمایش از نو ژوئن 26, 2021
ممنون ازپاسخگویتان  همسرم حاضر نیست به یک مشاوردیگر مراجعه کند میگن هزینه های بالا دارند بیخودی چون من مشکلی ندارم .ولی خودم سعی میکنم مراجعه کنم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,727 پاسخ

29,310 دیدگاه

2,607 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 273 بازدید
1 پاسخ 211 بازدید
سوال شده Mar 18, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 163 بازدید
سوال شده می 1, 2019 در زوج درمانی توسط نادیا
3 پاسخ 595 بازدید
سوال شده سپتامبر 30, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Mahsa7879 ممتاز (160 امتیاز)
1 پاسخ 124 بازدید
سوال شده سپتامبر 28, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط دختر ترک
2 پاسخ 125 بازدید
1 پاسخ 987 بازدید
1 پاسخ 125 بازدید
...