مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مادر شوهرم روی مخمه

295 بازدید
سوال شده ژوئن 27, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام. من تازه ازدواج کردم و حدود یک ماه هست با خانواده شوهرم زندگی‌ میکنم. نهایت دو سه هفته بعد میریم‌ خونه‌* پدرشوهرم که ما بریم خونمون بشه. ینی خونه به نام اوناس ولی من و شوهرم قراره بریم زندگی کنیم . و اینکه خونه نزدیک خونه مادرشوهرم‌نیس. از الان متوجه شدم مادرشوهرم خیلی راحت میاد تو خونه جاریم(طبقه پایینشون هستن). میاد و هرچی دلش خواست بی اجازه میخوره و سرک میکشه و ....
همینطور به منم تیکه میندازه و بعضی رفتارا رو میکنه که میره رو اعصابم. چیکار کنم این حالت تو خونه منم نباشه؟
شوهرمم تعصب به مامانش نداره ولی خب مامانشه و میتونه پشتش دربیاد. فعلا به شوهرم چیزی از حرف و رفتاراش نگفتم ولی اگه سرک‌ بکشه تو زندگیمون دیگه قاطی میکنم.
سرک‌ کشیدنشم بخاطر اینه که بلد نیس چجور رفتار کنه نه اینکه قصد آزار داشته باشه.
چیکار کنم همه حد خودشونو بدونن؟
چجوری شوهرم پشتم دربیاد؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 27, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اینکه شما بخواهید حریم شخصی زندگی مشترک برای خودتان داشته باشید و مسیر زندگی مشترکتان در کنار احترام به خانواده مسیر رشدی خودش را داشته باشد در مسیر رشدی قرار دارد اما در این مسیر دقت کنید که همسر شما مسئول رفتارهای اشتباه مادرشان نیستند پس اگر بخواهید ایشان را سرزنش کنید و یا توقع داشته باشید ایشان بخواهند با خانوادیشان وارد بحث شوند خب این موضوع به مرور می تواند بر زندگی مشترک خود شما نیز تاثیر بگذارد .

بهتر است که شما در احترام و در حدود مشخص با انها رفتار کنید برای رفتن سریخچال و یا دست زدن به وسایل انها اجازه بگیرید در زمان صحبت در مسائل خانوادگی آنها وارد نشوید در کنار احترامی که دارید تا حدود رابطه مشخص شود .

در کنار اینکه به هیچ عنوان در مورد روابط شخصی و مشکلات با همسرتان در مقابل هیج فردی مخصوصا خانواده صحبت نکنید و حریم خصوصی زندگی مشترکتان را حفظ کنید .

در کنار احترام به خانواده ها شما و همسرتان باید بدانید که مسیر زندگی مشترک و متفاوت از آنها را دارید که نیاز است به ان توجه کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,452 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 125 بازدید
2 پاسخ 436 بازدید
1 پاسخ 128 بازدید
1 پاسخ 168 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
0 پاسخ 98 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط الاهه
1 پاسخ 219 بازدید
2 پاسخ 215 بازدید
1 پاسخ 182 بازدید
...