مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمیتونم گریه کنم مثل سنگ شدم

397 بازدید
سوال شده ژوئن 29, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام من ۱۷ سالمه و دختر هستم عاشق یکی از پسر های فامیل بودم از بچگیم تا الانم شک داستم که دوستم داشته باشه ولی الان مطمعنم حسی نیس دوروز پیش بهم گفت تو آبجی منی   واسه عروسیت باید از منم اجازه بگیری   ایشون ۲۲سالشه    از اون موقعه تاحالا  انگار فقط دارم نفس میکشم    هرچقدر تلاش میکنم تا گریه کنم نمیتونم    گفتم گریه کنم خالی میشم  اما الان نه قصه میخورم نه گریه میکنم   فقط گفتن یکیو میخاد انگار  تصور ازدواجش  جونمو میگیره ترخدا بگین چکار کنم تا فراموشش کنم     بزرگترین مشکل من اینه که  فامیلمه قراره حتی خاستگاری هم باشم    قراره  تمام اینارو ببینم میترسم سکته کنم ترخدا یه راه حلی بهم بگین
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 29, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما عزیزم

احساساتی که داری قابل احترام هست اما در این مسیر نیاز است که شما به خودتان فرصت بیشتری بدهید خب شما سالها در خیالات خودتان به احساساتی که داشته اید پرداخته اید و خب این برایتان وابستگی زیادی را ایجاد کرده است .

تجربه این احساسات یک امر طبیعی می باشد چون شما در سن نوجوانی هستید در این مسیر نیاز است که به احساساتی که دارید احترام بگذارید اما دقت داشته باشید که قرار نیست همیشه این احساسات دو طرفه باشد .

در این مسیر به مرور زمان می توانید شرایط بهتری را تجربه کنید و این واقعیت بیرونی را مورد پذیرش قرار بدهید کافی هست به خودتان فرصت بیشتری بدهید در کنار اینکه دقت کنید که در چه شرایط سنی قرار دارید و اولویت ها و دیگر علایقتان را نیز فراموش نکنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,981 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 27 بازدید
سوال شده 5 مارس 2024 در مشاوره مذهبی توسط آرام ممتاز (140 امتیاز)
3 پاسخ 162 بازدید
8 پاسخ 2,003 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 397 بازدید
...