مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دوس دارم به عشقم برسم لطفا کمک کنید

140 بازدید
سوال شده ژوئیه 4, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
من یه دختر ۱۷ ساله هستم خواهش میکنم کمکم کنید خیلی دلم گرفته نمیتونم به کسی مشگلمو بگم



من عاشق پسر ۲۱ ساله شدم اونم خیلی دوسم داره
ولی به اجبار پدر و مادرش با دختر عموش نامزد کرد یعنی فعلا صیغه اس



اما اون دوباره سمت من برگشت میگه بیا باهم باشیم ولی من دیگه نمیتونم وای خیلی دلتنگش میشم


و از این طرف پسری ۲۴ ساله باهم حرف میزنیم و اومده خواستگاری
نمیدونم چی کنم اگه به این بگم نخ میترسم نفرینم کنه چون دوسم داره


خواهش میکنم کمکم کنید


بعد اون پسره ۲۱ ساله که عاشقشم میگه اگه با من نباشی خودمو میکشم جون بدون تو نمیتونم نمیدونم چی کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 4, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساساتی که دارید قابل احترام هست اما خب در این مسیر در هرصورت این آقا در زمان فعلی به فرد دیگری متعهد می باشند و ارتباط شما با هم خیانت محسوب می شود در این مسیر بهتر است که واقعیت بیرونی را را حذف نکنید و خود را درگیر ارتباطی که آینده مشخصی ندارد نکنید .در هرصورت شما مسئولیتی در قبال اتفاقاتی که برای این آقا رخ می دهد ندارید و ایشان نیز بهتر است که مسیر خود را مشخص کنند بهتر است در احترام به ایشان مسیر خودت را مشخص کنید و از ارتباط مجدد خوداری کنید.

اما در مورد فرد دوم خب این آقا به صورت رسمی از شما خواستگاری کرده اند و این یعنی که مسیر و هدف ایشان مشخص می باشد اما در اینجا سوال این است که شما در این شرایط سنی و رشدی می خواهید وارد زندگی مشترک شوید یا خیر ؟ اگر بله خب از نظر روحی فعلا آمادگی تصمیم گیری را دارید ؟

در هرصورت برای ازدواج در کنار آمادگی روحی و سنی نیاز است که شما به شناخت در دنیای واقعی نیز توجه کنید و براساس معیارها و شناخت در این مسیر تصمیم گیری داشته باید و نه ترس از نفرین شدن و... چون در هرصورت شما نیز به اندازه فرد مقابل حق تصمیم گیری دارید و این اصلا ارتباطی به نفرین شدن ندارد حتی اگر پاسخ شما منفی باشد .

در این مسیر بهتر است اگر واقعا تصمیم به ازدواج دارید هرچند پیشنهاد کن گذراندن دوران نوجوانی و بعد تصمیم گیری برای ازدواج می باشد در این حالت بهتر است از مشاوره پیش از ازدواج استفاده کنید.
پاسخ داده شده ژوئیه 4, 2021 توسط بی نام
سلام،زود ازدواج نکن،پسر ۲۱ ساله هم تجربه کافی برای زندگی نداره و پخته نیست.این عشقا پایدار نیست بعدا که ازدواجم کنید حستون کمرنگ میشه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,422 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 655 بازدید
1 پاسخ 1,330 بازدید
1 پاسخ 87 بازدید
1 پاسخ 280 بازدید
3 پاسخ 697 بازدید
2 پاسخ 273 بازدید
...