مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چندتا سوال ک لطفا به عنوان یه دوست جواب بدید

298 بازدید
سوال شده ژوئیه 8, 2021 در مشاوره مذهبی توسط ...
ویرایش شده ژوئیه 8, 2021
ببخشید من ۱۴ سالمه و ۱ ۲ ماهی هست ک با احتلام آشنا شدم. ۱ ۲ سال از ۱۱ سالگی خود ارضایی می کردم . ۴ ۵ ماه ترک کردم کلا هر ۲ ماه یکبار یا ۱ ماه یکبار خود ارضایی می کردم و یک روز دچار احتلام شدم . فهمیدم ک اگر خود ارضایی یا رابطه جنسی انجام بدم و منی رو تخلیه کنم احتلام انجام نمی شه پس هفته ای یک بار خود ارضایی کنترل شده انجام می دم. ولی بعد ۲ ماه امروز ۴ روز بعد از خود ارضایی دچار احتلام شدم. خواستم بدونم چند روز بعد از تخلیه منی احتمال احتلام وجود داره ک منی ام رو تخلیه کنم ؟ می شه اگه راه دیگری وجود دارد ک ضمانت می کند ک دچار احتلام نمی شم رو بگید ممنون . آخه نمی تونم با احتلام کنار بیام خونه * خودمون ک مشکلی ندارم ولی شاید بخوام شب خونه فامیل بخوابم نمی تونم راحت بخوابم و استرس این ک نکنه صب بلند شم و ببینم ک منی از خارج شده رو دارم.  ممنون می شم سوالاتمو کامل و جامع پاسخ بدید
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 8, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

شما در سن نوجوانی هستید و در این سن تجربه نیازهای جنسی طبیعی می باشد و این که شما در خواب ارضا شدن را نیز تجربه کنید نشان از سلامت بدن شما دارد و یک مسیر رشدی برای پاسخ به نیازهای جنسی شما می باشد در این مسیر هرچقدر محرک های محیطی چون تخیل، فیلم، عکس، خودارضایی بیشتر باشد خب این تجربه احتلام نیز بیشتر می شود.

به عنوان یک فرد بالغ، زیاد نگران نباشید چرا که موضوع غیر عادی نمی باشد و با افزایش سن، میزان هورمون کاهش می یابد و در نتیجه بر روی فراوانی ارگاسم ها در خواب تاثیر می گذارد. اما در بزرگسالی تمام شدن ارگاسم در خواب متوقف نمی شود و در مسیر رشد یافته تری یعنی رابطه جنسی به این نیازها پاسخ داده می شود.

تمام افراد بعد از رسیدن به دوران بلوغ امکان تجربه ارگاسم شبانه را دارند اما شیوع آن در افراد متفاوت است. برخی افراد در طول زندگی خود هرگز ارگاسم شبانه را تجربه نمی کنند اما دسته دیگر به دفعات دچار آن می شوند.

ارگاسم در خواب یک علامتی است از سوی مغز که  نشان می دهد که لیبیدو و فانتزی های سکسی شما درست کار می کنند. به همین دلیل نباید از مشاهده رویای خیس و تجربه ارگاسم شبانه احساس عذاب وجدان دشته باشید حتی اگر فعالیت جنسی فعالی در رویا ببینید. خواب های جنسی تنها حالت نمادین دارند و نشان دهنده میل شما برای داشتن ارتباط جنسی با دیگران نیست.
پاسخ داده شده ژوئیه 8, 2021 توسط بی نام
*****://www.porseman.***/article/%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%85/153515
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,778 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 510 بازدید
سوال شده سپتامبر 30, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ناشناس
2 پاسخ 150 بازدید
1 پاسخ 145 بازدید
0 پاسخ 179 بازدید
1 پاسخ 188 بازدید
1 پاسخ 768 بازدید
سوال شده سپتامبر 6, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...