مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بنظرتون مشکل عاطفی دارم

177 بازدید
سوال شده ژوئیه 10, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط یه بنده خدایی
سلام من * دخترم و ۱۵ سالمه
اهل دوس پسر و اینا نیستم خوشمم نمیاد باشم دلم نمیخواد عشقم یا عزیزم صداشون کنم یا بهم علاقه مند باشن یا اینکه عاشق شم
ولی خوشم میاد با پسرا حرف بزنم ن در مورد عشق و عاشقی مثلا  سلام احوال پرسی و حرفای روزانه ک ب دوستاییم ک دخترن بزنم مثلا با پسرا هم اون رو داشته باشم در مورد درس یا هرچی ولی در مورد عشق و عاشقی نمیخوام مثلا در حد * دوست معمولی
چن شب پیش عروسی بود با خودم گفتم  این فرصتیه ک با پسرا فامیل بحرفم ت تفکراتم فک کردم اونا اول با من میحرفن حتی من سلامشونم نکردم اونا هم نکردن کلا هر پسری میبینم زبونم بند میاد نمیتونم بحرفم
مثلا سر نذری ک همسایمون اورد مامانم گف برو ظرفو پس بده بعد پسرش در رور باز کرد گف ممنون سرشم پایین بود هیچییی نگفتم نتونستم خواستم بگم ممنون ولی نتونستم یجورایی از حرف زدن با پسرا میترسم دلم میخواد یجوری با یکی بحرفم ک ترسم بره ۱۵ سالمه نمیتونم ب خانوادمم بگم راه حل چیه؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 10, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

تجربه این احساسات و نیازها کاملا طبیعی می باشد چون شما در دوران نوجوانی می باشید و در این سن توجه شما به جنس مخالف بیشتر می شود و تا اینجا کاملا طبیعی هست.

اینکه شما در زمان روبرو شدن با جنس مخالف چه افکار و احساساتی دارید تاثیر زیادی بر رفتارهای شما دارد .بهتر است برای خودتان قانون نگذارید مثلا اینکه اول فرد مقابل شروع به صحبت کند برای یک تعامل معمول با افراد خانواده و کسانی که آنها را می شناسید ارتباط بهتری را تجربه کنید.
پاسخ داده شده ژوئیه 10, 2021 توسط بی نام
من پسرم ۱۵ سالمه. سعیمو میکنم توی هر سطحی پیشرفت کنم . رشد افکارم   جسمم و روحم . اما یجا لنگ میزنم ، اونم ارتباط عاطفی هست. سعی کردم بجای اون چیز بزرگ با چیزای کوچیکتر خودم رو مشغول کنم و اون محبت رو از اونا دریافت کنم اما وقتی نزدیک اون منبع انرژی میشم باز بر میگردم سر خونه اول . از دخترا میترسم چون خیلی تاثیر می زارن و میترسم انتخاب اشتباهی داشته باشم . شاید این یه اشتباه باشه یا اصلا نبینیش اما میخوام اشتباه کنم . میشه باهم حرف بزنیم؟ حس میکنم میتونم کمکت کنم و ازت کمک بگیرم.
دارای دیدگاه ژوئیه 12, 2021 توسط ی بنده خدایی
ن اقا پسر بسیار محترم ما همدیگه رو نمیشناسیم بنظرم بیا با ارتباط برقرار کردن کاری ک مشاور گفت رو بکنیم  بنظرم اشتباه نکنید چون بعضی دخترا دنبال سو استفادن
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,252 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 77 بازدید
2 پاسخ 728 بازدید
سوال شده اوت 16, 2021 در زوج درمانی توسط بی نام
2 پاسخ 765 بازدید
2 پاسخ 405 بازدید
0 پاسخ 231 بازدید
...