مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

حمله عصبی و افسردگی

70 بازدید
سوال شده ژوئیه 15, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط تیام
سلام

من ۱۵ سالمه و الان ۳ ماه شده که همراه پدرم به کانادا مهاجرت کردم
من هر ۲۸ تا ۳۲ ساعت یکبار حمله عصبی بهم میشه
و اینو هم بگم که من واقعا آدم زودرنجی هستم و تقریباً با افسردگی دست و پنجه نرم میکنم

پدرم هر از گاهی سر یک اشتباه کوچیک که حتی در اکثر مواقع خودش مقصر اشتباهاته عصبی میشه و از نظر روحی واقعا صدمه بدی بهم میزنه و اینطوری حمله عصبی بهم دست میده

هر از گاهی هم که به اینکه هم سن و سالای من کمی وضعشون بهتر از منه به عنوان مثال فلان دستگاه رو دارند یا رفتن فلان جا برای تابستون حسودیم میشه با توجه به اینکه خودم هرچی داشتمو تو ایران ول کردم و اومدم اینجا

و یا اینکه با توجه به بحث بالا و با توجه به اینکه من از خودم بدم میاد هربار تصمیم میگیرم با پدرم راجب این قضایا صحبت کنم یه سخنرانی طولانی میده و میگه که تو وضعت از خیلی ها بهتره پس شکر گذار باش!

اما من بارها این حرف ها رو شنیدم و فقط به زبون آوردنشون راحته

هر ازگاهی دلم میخواد خشم و گریه خودمو آزاد کنم و بزنم یه چیزی رو بشکونم اما نمیتونم


وضع روحیم با توجه به اینکه مردم میبینن که من میخندم ولی واقعا از درون داغونم و احساس میکنم اگه این حمله های عصبی که با اظطراب و افسردگی هم همراه هستند اگه تا یک ماه دیگه ادامه داشته باشه کار من به خودکشی میرسه


خواهش میکنم کمکم کنید وضع روحیم اصلا خوب نیست و نیاز به حمایت دارم
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 15, 2021 توسط ی دوست
حضوری برو مشاوره بگیر اگ کانادایی اونجا مشاورا خوبی تو مدرسه هستن میتونی کمک بگیری
پاسخ داده شده ژوئیه 15, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما آقا تیام

خب مقداری حسادت در شرایط سنی شما یک امر طبیعی می باشد اما در مورد شرایط روحی و حمله هایی که تجربه می کنید و حتی ارتباط شما با پدر نیاز است که حتما در این مسیر شما به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم تا در شرایط روحی بهتر بتوانید مسیر رشدی خود را طی کنید .

خودکشی راحل هیچ مشکلی نمی باشد پس بهتر است که از اینگونه تصمیم گیری های هیجانی خوداری کنید و در احترام در زمان مناسبی بدون سرزنش و یا به دبنال مقصر بودن از پدر بخواهید کهد شرایط مراجعه شما را به روانشناس فراهم کنند و در احترام به ایشان بیان کنید که این افکار را دارید و می خواهید در این مسیر ایشان با شما همراه باشند تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید.

در این مسیر اگر در محل سکونت خود نمی خواهید با روانشناس صحبت کنید می توانید از آی دی ستاره ایرانیان در اسکایپ استفاده کنید تا مشاوره آنلاین دریافت کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,126 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 92 بازدید
1 پاسخ 150 بازدید
...