مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کمممممممکممککممممکمکککککککک

109 بازدید
سوال شده ژوئیه 16, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام خونواده * من دوست دارند که من اجتماعی بشم  من به خاطر اونها با یک نفر حرف می زنم یکبار هم با چند نفر رفتم بیرون و خونشون اما مامانم یک کاری کرده که حالم خیلی بده فردا روز جهانی رفیق از طرف من بهشون یک فیلم فرستاده که رفیق خیلی دوستت دارم و جانم فدایت بعد اونها هم دیدند و جواب ندادند اما مشکل من اینه که اونها الان فکر می کنند من جونم رو براشون می دم چون خیلی هم احساساتی امکان دوست ندارم که اونها فکر کنند جونم رو براشون می دم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 17, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اینکه خانواده میخواهند شما چگونه باشید تنها یک قسمت می باشد اینکه خود شما می خواهید چگونه زندگی کنید و ارتباطات شما در چه جهتی حرکت کند از اهمیت زیادی برخودار می باشد .

اینکه شما یک پیام دادن را با معنا دهی و بزرگنمایی به موضوعات بزرگی همراه می کنید خب این نیاز به بررسی دقیق داد در این مسیر بهتر است برای بررسی این شرایط ارتباطی و مشکلاتی که دارید و توقعات خانواده و شناخت خودتان نسبت به علایق به صورت حضوری یا تلفنی به روانشناس مراجعه کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,481 کاربر

سوال مشابهی یافت نشد
...