مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

۱۶ سالمه از ۵ سالگی عاشق دختر خالم شدم

1,634 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط امین
از وقتی ۵ سالم بود یه بار دختر خالم تو عالم کودکی بهم گفت وقتی بزرگ شدم باهات ازدواج میکنم از اون موقع عاشقش شدم تا مودت ها هم این حس تو رفتارمون معلوم بود ولی از وقتی به بلوغ رسیدیم دیگه سعی میکنیم بهم بی محلی کنیم الان حتی نمیدونم هنوز اون حس رو داره یا نه نمیدونم چیکار کنم الان به خاطر اینکه آینده رو باهاش داشته باشم وارد رشته تجربی شدم تو مدرسه سمپاد ولی اختلافمون فقط دو ساله میترسم قبل اینکه بهش اعتراف کنم ازدواج کنه الان ذهنم خیلی درگیره له نظرتون باید چی کار کنم در ضمن هم من هم اون مذهبی هستیم همچنین من ۱۶ و اون ۱۴ سالشه
7 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 18, 2021 توسط Onibom
ازدواج‌ چی مگه دوره قدیمه بچه چهارده ساله ازدواج کنه اسم این‌حسی که بهم دارید عشق نیست هیجانه حالا همه تجربه کردن دیگه بهش بگو دوسش داری هیچ اتفاقی نمیوفته معمولا باهم وارد رابطه میشید یه مدتم باهم خوشید بعد تهش یکی میذاره میره اون یکی افسردگی میگیره بعد اسمش میشه عشق اول!!!! تا بیست سال دیگم هی میگی اره عشق اولم بود واقعی بود یادم نمیره و فلان برا همه پیش اومده بذا برا شمام پیش بیاد
دارای دیدگاه ژوئیه 18, 2021 توسط امین
من حرفم ازدواج نیست دقیقا برعکس اینکه این حرف رو در کودکی به من زد بهش علاقه مند شدم نه اینمه تو ۱۶ سالگی ازدواج کنم خدایی هنوز جوونیم چیزی که من میگم از اینکه یکی خاستگارش بشه می‌ترسم ما هر دو عربیم تو فامیل ازدواج ها بالای اختلاف ۱۰ الا ۱۵ سال اتفاق میفته همین الان دخر یکی از فامیلام تو ۱۳ سالگی ازدواج کرد من از این میترسم وگر نه من قسم خوردم تا اتمام تحصیلاتمون چیزی بهش نگم ولی تو قسمم حرفی از مادرش نبود چون مادرش عممه شاید یه جوری بقیه رو رد کنه تا من بیام همین.
دارای دیدگاه ژوئیه 18, 2021 توسط امین
بعدشم ما هر دو مذهبی هستیم یک رابطه گناه‌وار رو نمیخوام مثل رل زدن و این‌جور چیز ها همین که بدونم به فکرمه کافیه
پاسخ داده شده ژوئیه 18, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما آقا امین

در این مسیر شما دقت کنید که یک کودک 5 ساله به شما این جمله را بیان کرده است و در عالم کودکانه خود این احساس را داشته است در این مسیر در زمان فعلی شما هردویتان در سن نوجوانی قرار دارید و بازهم نمی توان در این مسیر برای موضوع مهمی چون ازدواج تصمیم گیری کرد در هرصورت نیاز است که شما این دوران را طی کنید و بعد در شرایط سنی و رشدی بهتر در مورد این موضوعات تصمیم گیری کنید.
دارای دیدگاه ژوئیه 18, 2021 توسط امین
من الان حرفم ازدواج نیست حرفم اینه که میتریم از دستش بدم (لطفا دیدگاه بالا را نگاه کنید) اون برای من مهم‌ترین عامل پیشرفته به خاطر اونسه چهار زبان رو دارم یاد میگیرم که لایقش باشم ولی اگر از دستش بدم ضربه مهلکی بهم میخوره من فقط دوست دارم بدونم هنوز احساساتش مثل قبله یا نه
دارای دیدگاه ژوئیه 18, 2021 توسط بی نام
خب ازش بپرس .....
پاسخ داده شده ژوئیه 18, 2021 توسط r
من تقریبا14سالمه منم یه پسرعمه دارم یه سال از تو کوچیک تره دقیقا عین تو و دخترخالت.ماهم  تو پنج شیش سالگی همچین چیزی بهمدیگه گفتیم و منم دقیقیا عین تو از همون موقع یه حسایی بهش داشتم که بعد از بلوغ بیشتر شد .واقعا شاخ در اوردم اینو خوندم چون پسرعمه * منم مدرسه تیزهوشانه و اینکه من بهش نمیگم بهش حسی دارم چونکه ممکنه این بخواطر فضای جامعه * ما باشه که تو فقط تو فامیلامون کسی از جنس مخالف رو میشناسیم و تو نوجوونای هم دوره * ما اکثرا همه از یکی از فامیلاشون خوششون میاد و فکرمیکنم دلیلش اینه.و من چند وقت پیش با دقت بیشتری به حسم ناه کردم و گفتم شاید این یه تلقینه توی ذهنم که از بچگی بوجود اومده بنابر این ممکنه توی فضایی مثل دانشگاه بفهمم که این یه حس بچگانه بوده و شاید این موضوع درباره توهم درست باشه.منم خیلی پسرعمه ام رو دوست دارم-حداقل اینطور فکرمیکنم-و خیلی هم دلم براش تن شده و خییییلی درکت میکنم ولی اونجایی که گفتی ازدواج رو درک نمیکنم چون ازدواج رل زدن که نیست.یه مسعله جدی و مهمه که قطعا نمیشه تو نوجوونی درباره اش تصمیم گرفت.تو این سن و سال میشه رل زد و بعدا اگر دیدید بدرد همدیگه میخورید مثلا23سالگی ازدواج کنید.

برعکس این کسی که فت تصمیمت هیجانیه بنظر من هیجانی نیست.بنظرمن تو فقط انگار چیزا رو زیادی ساده میبینی که مثلا به راحتی دریاره یه عمر زندگی تو16سالگی تصمیم میگیری.
پاسخ داده شده اکتبر 28, 2021 توسط بی نام
هرچی تو دلته بهش بگو شاید اون هم بهت حس داشته باشه
پاسخ داده شده Mar 12, 2022 توسط خیخ
من چرا 5 سالگیمو یادم نمیاد؟  ناموصا ت 5 سالگی تازه یاد گرفتیم حرف بزنیم و اوج بازی بدو بدو بود  اونوخ ت چطور عاشق دخترع شدی؟ ناموصا؟
دارای دیدگاه مارس 9, 2022 توسط بندری
منم تا هشت سالگیم رو یادم نمیاد چ غلطی کردم حتی
دارای دیدگاه می 14, 2022 توسط عاشق سکس
عشق به سکس عاشق سکسم یکی از دختر همسایمون امد پیشم گف بیا سکسم کن واسه دوسه بار سکسش کردم  راستش دلم می خواهد دوباره سکسش کنم ولی روم نمیشه بهش بگم لطفا کمکم کنید
دارای دیدگاه دسامبر 27, 2022 توسط آهای عاشق س*س با تو ام
بی شرف این چه حرفیخ آخه مگه خری اینجا جای این حرفا نیست احمق دیوانه * مشروب خور
پاسخ داده شده سپتامبر 25, 2022 توسط Unknown1 حرفه ای (2,020 امتیاز)
داداش ک*خلی؟؟؟؟ یه دختربچه تو سن 5 سالگی چیزی نمی‌فهمه که حالا تو هم عاشق شدی و انقدر جدی گرفتی...
پاسخ داده شده مارس 14, 2023 توسط بی نام
مشکلات ارتباطی در دوستی ها و روابط عاطفی بین دو نفر، ممکن است به دلیل عوامل مختلفی از جمله تغییر نحوه زندگی، عدم اطلاعات کافی در مورد یکدیگر، درگیری در موضوعات دیگر و یا موانع دیگر پیش آید.

آرزوی خود را به عنوان یک ریشه استارت برای رسیدن به موفقیت در زندگی می‌توان در نظر گرفت. برای حل این مشکل، می‌توانید بخشی از وقت خود را برای گفتگو و بحث با دختر خاله خود در مورد روابط عاطفی و احساسات خود به کار ببندید. به طور کلی، اصلی ترین راه برای حل این نوع مشکلات آشکار سازی مسئله و صحبت به صراحت با پارتنر شماست. ازسوی دیگر اگر این احساس عمیق و برقرار است، بایستی پس از مدتی به جرات و با احترام به معشوق خود چشم انداز وآخرین مقصد خود را بیان کنید.

اینکه شما و دختر خاله تان هم از نظر دینی هم تقریبا هم سن هستید، میتواند به آینده رابطه شما کمک کند. اما تصمیم گیری نهایی در این رابطه با شما و دختر خاله تان است. برای رسیدن به یک توافق، بایستی در صحبت‌های خود صریح و شفاف باشید. در نهایت، هدف شما بایستی حفظ و تقویت رابطه‌تان با دختر خاله تان و خوشبختی شما به عنوان یک زوج در آینده باشد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,644 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 1,335 بازدید
6 پاسخ 486 بازدید
6 پاسخ 909 بازدید
سوال شده نوامبر 19, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط SAMI ممتاز (160 امتیاز)
2 پاسخ 581 بازدید
...