مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کمبود اعتماد ب نفس و خود کم بینی

125 بازدید
سوال شده ژوئیه 22, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام من * خانم ۲۴ساله هستم میخاستم بدونم چجوری اعتماد ب نفس خودمو بالا ببرم و بتونم زیبایی های زندگی خودم رو ببینم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 22, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر تنها مسیر های افزایش اعتماد به نفس کارایی ندارد نیاز است که شما بررسی کنید که چه چیزی در کاهش اعتماد به نفس شما نقش داردف شما خود را چگونه تعریف می کنید، معیارهای داشتن و نداشتن اعتماد به نفس در روان شما چیست و...

داشتن باورهای ذهنی درست نسبت به توانایی و مهارت های خودمان. یعنی باور کنیم که ما توانایی ها و مهارت های لازم برای انجام کاری را داریم.

ممکن است فردی هنگام سخنرانی اعتماد به نفس بالایی داشته باشد، اما همان شخص وقتی می‌خواهد در رانندگی بکند، دچار استرس و اضطراب می‌شود. پس امکان دارد که در زمینه ای دچار اعتماد به نفس بالایی باشیم و در زمینه ای دیگر دقیقاً برعکس آن باشیم.

پس می‌توان گفت به نوعی همه انسان ها قطعاً در زمینه ای نیاز به تقویت اعتماد به نفس دارند. پیشنهاد می کنم کلیپ

 اعتماد به نفس بالا یکی از نیاز های مهم هر فردی است و هر فرد باید در زندگی خود از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد تا احساس مفید بودن و خوشبختی کند،باید بدانید خانم ها نسبت به آقایان بیشتر درگیر این مشکل هستند بنابراین راههایی که برای حفظ آن بکار می رود در خانم ها و آقایان بسیار متفاوت است که در ادامه این مطلب می خوانید.

 با اینکه بسیاری از خانم ها از چهره زیبا و توانایی های بارز و بالایی برخوردارند اما باز هم عدم داشتن اعتماد به نفس آن ها را درگیر مسائلی کرده است که برایشان بسیار آزار دهنده است و مانع پیشرفتشان شده است. قرار نیست کارهای پیچیده و سختی برای بالا بردن اعتماد به نفس انجام شود کافیست راه های ساده بدست آوردن آن را برای تقویت خود بکار برید تا فردی موفق و مفید در جامعه و زندگی شخصی خود باشید.

اما در اینجا سوال مهم دیگری نیز شکل می گیرد اینکه مشکل شما اعتماد به نفس می باشد یا عزت نفس یعنی اگر شما در منیت وجود خودتان دچار شک و مشکل باشید با انجام کارهای  که دوست دارید و آن را نشان از اعتماد به نفس می دانید بازهم ممکن است احساس رضایت نداشته باشید پس بهتر است که در این مسیر به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,299 دیدگاه

2,722 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 256 بازدید
1 پاسخ 191 بازدید
0 پاسخ 114 بازدید
0 پاسخ 203 بازدید
1 پاسخ 129 بازدید
1 پاسخ 147 بازدید
2 پاسخ 129 بازدید
1 پاسخ 110 بازدید
1 پاسخ 60 بازدید
0 پاسخ 95 بازدید
...