مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کات کردن بخاطر درخواست های نابه جا

218 بازدید
سوال شده ژوئیه 23, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط سیمین ممتاز (120 امتیاز)
من ۱۸ سالمه با یه پسری دوهفته دوست بودم که خونمون ۲۰۰ متر باهم فاصله داشت اونم ۱۸ سالش بود آخرین باری که دیدمش اون بهم یه شیشه عطر داد ک یک چهارم ازش مونده بود(من به این که میگن عطر جدایی میاره اعتقاد ندارم)اون یادگاری بهم داد منم یه دستبندی که دخترانه بود و روش نگین کاری بود بهش دادم اون لحظه نمیفهمیدم دست خودم نبود ود ما باهم قرار گذاشتیم بهم گفت وقتی بغلت کردم ارضا شدم بیا شیطونی کنیم و... منم ازش بدم اومد و دیگه قربون صدقه هاش برام الکی بود بخاطر آبروم و خانوادم آسیب ندیدن خودم رابطه رو تموم کردم تا اینکه یه عالمه ویس داده بود و گفته بود چون من خیلی بهت ابراز علاقه کردم اینجوری کردی منم گفتم
منم رابطه اولم بود خوب بود عالی بود ربطی به ذوق و شوق نداشت
ما داشتیم به گناه کشیده میشدیم و من نمیخواستم باعث بشم توعم گناه کنی خودم ندونسته گناه کردم انشالله خدا منو ببخشه خدا بخشندست
تو و رابطمونم قشنگترین اشتباه زندگی من بودین
بهش گفتم عطرتو بهت پس میدم اونم اولش گفت دستبندتو پس میدم میندازم تو حیاطتتون ولی بعدش گف میخوام ب عنوان یادگاری نگه دارم منم که فکر نمیکردم کار به اینجا بکشه دوستام میگن قید دستبندتو بزن اونم قید عطرشو میزنه دستبند به کنار کار اشتباهی کردم تموم کردم من دوست داشتم رابطه جنسی و مسایل مربوط به اون باشه برای ازدواج بخاطر همین کات کردم
الان چیکار کنم ناخواسته باعث شدم گناه کنیم خدا میبخشه اگه دیگه نرم سراغ پسر اولین تجربم بود؟
دستبند من پیش اون و عطر اون پیش منه چیکار کنم؟
کار اشتباهی کردم بهم زدم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 24, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما سیمین جان

ببین عزیزم درک میکنم که شما نیاز جنسی و عاطفی دارید که مایل هستید به آن پاسخ بدهید اما در هرصورت نیاز است که به واقعیت های بیرونی نیز مانند شرایط سنی و رشدی که شما و فرد مقابلتان دارید توجه کنید چون اگر بخواهید این موراد را نادیده بگیرید باعث می شود که این روابط تمرکز زیادی از شما بگیرد و رفتارهای پر ریسکی داشته باشید .

در هرصورت شما متوجه شده اید که این رابطه می تواند با مشکلاتی در زمینه جنسی و موضوعاتی از این دست همراه شود و با بینش به این موضوع تصمیم گرفته اید که رابطه را حذف کنید و خب این نشان از تفکر شما دارد و اصلا چیز بدی نیست .

در هرصورت در مورد عط و دستبند نیز بهتر است اگر ممکن است برای پس دادن و گرفتن با مشکل و ارتباط مجدد روبرو شوید سعی کنید که ان را کنار بگذارید و مسیر رشدی خودتان را سپری کنید در کنار اینکه شما در ارضا شدن این آقا نقشی نداشته اید و با این هدف وارد این ارتباط نشده اید پس بهتر است از سرزنش کردن خودتان خوداری کنید .

در هرصورت شما ها در نوجوانی و تجربه نیازهای جنسی هستید و اینگونه لمس شدن ها می تواند با ارضا شدن هم همراه شود پس بهتر است که در زمان فعلی که مسیر رابطه و مشکلات وشرایط آن را می دانید در مورد آن تصمیم گیری کیند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,914 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 4,829 بازدید
سوال شده ژان 25, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
0 پاسخ 223 بازدید
1 پاسخ 111 بازدید
سوال شده ژان 21, 2019 در مشاوره مذهبی توسط یاعلی
1 پاسخ 79 بازدید
سوال شده ژوئیه 19, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 99 بازدید
3 پاسخ 784 بازدید
سوال شده دسامبر 2, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط ngr
2 پاسخ 123 بازدید
1 پاسخ 90 بازدید
سوال شده ژوئیه 24, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط زری
2 پاسخ 179 بازدید
سوال شده مارس 22, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
...