مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از طلاقم پسشمونم

133 بازدید
سوال شده ژوئیه 23, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط طاهره
سلام چهار سال پیش وقتی وقتی فهمیدم شوهرم با زن دیگه رابطه داره ازش جدا شدم البته بگم خودمم مقصرم تجربه های که الان دارم اون موقع داشتم هیچ وقت کاری نمیکردم که شوهرم به کس دیگه پناه ببره یه پسره ۱۸ ساله دارم اون بعد طلاق بلافاصله رفت باهمون زن ازدواج کرد من و بچم تنها زندگی میکنم الان بعد چهار پشیمونم که چرا برای زندگیم نجنگیدم  الان همش نگران اینده بچمم کاش میشد دوباره برگردم هنوزم دوسش دارم نمیتونم با کس دبگه ازدواج کنم بخاطر بچم و از طرفیم خیلی تنهام چکار کنم راهنماییم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 24, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما طاهره جان

ببین عزیمز قابل درک هست که خیانت همسرتان در آن زمان برای شما با فشار روحی زیادی همراه شده است اما در هرصورت با ازدواج همسرتان با همان خانم خب ماندن شما نیز به نظر می رسد جوابگو نبود و در این مسیر ایشان نیز اگر مایل به ادامه زندگی مشترک بودند می توانستند در این مسیر اقدامات دیگری کنند.

در هرصورت ایشان در زمان فعلی ندگی مشترک دیگری را دارند و نیاز است که شما این واقعیت را بپذیرید و مسیر رشدی خودتان را دنبال کنید .

در این مسیر فرزند شما می تواند با هردوی شما در احترام و بدون وارد شدن به این مشکلات ارتباط سازنده ای داشته باشد و مسیر رشدی خودش را طی کند در کنار اینکه شما نیز بهتر است برای پاسخ به نیازهای خود سعی کنید که از مسیر دیگری استفاده کنید و به خودتان فرصت ارتباط و تجربه با فرد جدیدی را بدهید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,362 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 492 بازدید
سوال شده Mar 27, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط دختر تنها
1 پاسخ 181 بازدید
3 پاسخ 916 بازدید
...