مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از زندگیم ناراضیم و حسرت بقیرو میخورم

309 بازدید
سوال شده ژوئیه 24, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط Delbar
سلام من یه دختر ۱۸ سالم که متاسفانه همش حسرت بقیرو میخورم میگم فلانی زندگی خوبی داره پول داره کارشو دوست داره روابط خوب داره من هیچ کدومو ندارم و.... دست به غرم خوبه کلا از زندگی خودم ناراضیم همش تو رویام حتی تو خوابام افکارم به واقعیت تبدیل میشه انقد حالم خوبه ولی همش رویاست دیگه دلم میخاد یکم نسبت به زندگی هودم اعتماد به نفس داشته باشم اما روحیم خوب نیست باز به نگاه به اطراف میندازم گرفته میشم واقعا یه وقتایی خودمو با کسایی که شرایط بدتر از من دارن مقایسه میکنم و سعی میکنم قدر بدونم اما نمیدونم اون عدم رضایته چیه دامن زندگی منو گرفته کاری کرده بی انگیزه و غر غرو شدم چیکار کنم سال کنکورمه انگیزه نیاز دارم برا درس خوندنو پیشرفت اینطور پیش برم زندگیم بدتر میشه فقط به نظرتون برم پیش یه روانشانس حضوری صحبت کنم فایده ای داره؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 24, 2021 توسط بیکس
دقیقن منم مثه توأم بااین تفاوت که من۲۷سالمه وتو۱۸،همه روزا تکراری دلم یه خوشحالی ازته دل میخواد یه اتفاق خوب ولی....
پاسخ داده شده ژوئیه 24, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم اگر شما بخواهید شرایط خودتان را با افرادی مقایسه کنید که در اول جز ظاهر از شرایط درونیشان و احساساتشان چیزی نمی دانید در اول اینکه این یک مقایسه ناقص می باشد دوم اینکه مقایسه جز اینکه اعتماد به نفس شما را کاهش می دهد هیچ کمکی به شما نمی کند .

در این مسیر نیاز است که از دنیای خیالی خودتان بیرون بیاید و واقعیت های بیرونی را بپذیرید و سعی کنید که در دنیای واقعی برای رسیدن به خواسته های خود تلاش کنید چون در دنیای خیالی هرچیزی شدنی می باشد اما در هرصورت دنیای واقعی را شم باید تجربه کنید و در این مسیر تا زمانی که در دنیای واقعی گام برندارید و با ناکامی های آن پیش نروید تغییری نیز رخ نمی دهد.

بله با توجه به اینکه شما نمی توانید سازگاری لازم در این زمینه را تجربه کنید نیاز است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا بتوانیم به شما کمک کنیم با شناخت بهتر خود مسیر بهتری را نیز تجربه کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,459 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 269 بازدید
0 پاسخ 81 بازدید
0 پاسخ 128 بازدید
سوال شده نوامبر 29, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 206 بازدید
12 پاسخ 4,910 بازدید
3 پاسخ 162 بازدید
سوال شده می 24, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 280 بازدید
سوال شده دسامبر 3, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...