مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

یکم سردرگم شدم کمکم میکنید

50 بازدید
سوال شده اوت 3, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
سلام . من ۱۸ سالمه و  دختری نه مذهبی نه بی حجاب . عقاید امروزی که هر شخصی توی زندگیش باید با دوستانش حرف بزند بیرون برن و رفیق پسر هم داشته باشه . من با پسری ۲۱ ساله اشنا شدم و اون کاملا مذهبی و سختگیر . که میگه همش من باید باهات باشم با رفیقت نرو اصلا دختر نباید تنها برع و منو توی فشار میزاره که با دوستات نرو بیرون باید با من بیای یا هی راجب قرار میپرسع کی بریم کجا بریم ولی من حتی بهش نگفتم رابطه ایجاد کنیم . خودش سریع دست بکار شد (رابطع جنسی نه عاطفی) قصدش هم میگه اگه تو حجابتو رعایت کنی میتونیم ازدواج کنیم ولی در غیر این صورت فقط رل باشیم . از کارایی که خوشم نمیاد هی تکرار میکنه و من بدم میاد و نمیزاره با کسی شوخی کنم یا چت همش میگه با من . و اگر بخایم بریم بیرون میگه کسی نیاد خوشم نمیاد از بقیع . اما دروغ میگه و قصدش چیز دیگس . یک ماهه اشنا شدیم و من میخام اگه بدردم نمیخوره کات کنم چون اینجوری داره زندگیمو میگیرع ازم و من خوشم نمیاد . و اصلا بهم نمیخوریم خیلی تفاوت داریم و اگرم برم جایی میگه منم میام از دور میخاد منو کنترل کنه من بدم میاد . کات کنم یا نه  دوسشم دارم اما این رفتاراش اذیتم میکنه و دلم میخاد تو رابطه باشم و از یه طرفی هم دلم نمیخاد درگیر شم و از زندگی جا بمونم
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 3, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)

سلام به شما

ببین عزیزم اگر بخواهی بر روی واقعیت ها پشم پوشی کنی به مرور خودت را در معرض آسیب بیشتر قرار می دهی . خب شما بیان می کنی که (صلا بهم نمیخوریم خیلی تفاوت داریم و اگرم برم جایی میگه منم میام از دور میخاد منو کنترل کنه من بدم میاد) در کنار اینکه شما حس می کنید دارد شما را را کنترل می کند و از نظر باورهای اجتماعی و دینی باهم هماهنگی ندارید حتی اگر ما در نظر بگیریم که شما ها در این سن شرایط ازدواج را هم دارید بازهم بهتر است که این موارد نادیده گرفته نشود چون موضوعات پر اهمیتی می باشد که می تواند با مشکلات زیادی همراه شود .

در کنار اینکه پیشنهاد من به شما این است که در کنار روابط اجتماعی معمول بهتر است در مورد موضوعات مهمی چون ازدواج اجازه بدهید بعد از دوران نوجوانی تصمیم گیری کنید.

دارای دیدگاه اوت 4, 2021 توسط بی نام
از نظر شما یعنی ارتباطمو قطع کنم و دنبال کسی باشم که شبیه منه و خصوصیاتمون بهم میخوره ؟ یا ارتباطمو با طرف ادامه بدم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,151 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 72 بازدید
سوال شده سپتامبر 16, 2023 در مشاوره تحصیلی توسط Cute_Pinky ممتاز (100 امتیاز)
0 پاسخ 91 بازدید
...