مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا راهنماییم کنید خسته شدم از گناه

367 بازدید
سوال شده اوت 8, 2021 در مشاوره مذهبی توسط ریحانه ۱۸ ممتاز (120 امتیاز)
سلام من تصمیم گرفتم کارای زشتمو ول کنم
با پسرای زیادی چت میکردم
*از ۱۳ سالگی تا الان ک ۱۸ سالمه و واقعا حالم داره بد میشع از خودم از گناه
به نظرتون خدا منو میبخشه؟
*سوال دومم اینه که خب من پسرای زیادی رو فالو داشتم و چت میکردم باهشون و الان میخام انفالوشون کنم چطور انفالوشون کنم چه دلیلی بیارم

*عاشق یه پسری شدم که به نوبه خودش خیلی پاکه بچه هیئتیه دیشب با یه پیج فیک رفتم دایرکتش بهم گفت که من بلد نیستم با دخترا حرف بزنم و معنی نمیده واسه کسی که نمیشناسم گل و قلب بفرستم من اصلا خودمو معرفی نکردم چون منو نیشناخت ترسیدم فکر بد کنه
دیشب که با اون چت کردم انگار یه حسی بهم میگه کارای زشتمو ول کنم و توبه کنم
من به اون پسر پیام نمیدم دیگه حسمم بهش نمیگم ولی اگر توبه کنم و ادم پاکی بشم و از خدا بخام اگر اون صلاحمه منو بهش برسونه گناهه
من خیلی گناه کارم نماز نخوندم با پسر چت کردم پسرا رو ایسگا کردم فقط ماه رمضون روضه میگرفتم و نماز میخوندم یکی دوبار چت جنسی کردم حجابمم متوسط رو به بدحجابی بود به همه پسرا نطر داشتم ادم دروغگویی بودم ولی دیگه حالم بد میشه دیگه میخام تغییر کنم
4 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 8, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما ریحانه جان

ببین عزیزم در اولین گام اگر فکر میکنی مسیر اشتباهی را طی می کنی نیاز است که در کنار آگاهی از اشتباه بودن مسیر خودت از سرزنش کردن خودت خوداری کنی چون هیچ کمکی به شما نمی کند .

در این مسیر شما با همه افرادی که فالو دارید که ارتباط خاصی ندارید پس می توانید این تعداد را آن فالو کنید در مورد افرادی هم که صحبت خاصی باهم دارید با یک توضیح کوچک که نمی خواهید فعلا به این رابطه ادامه بدهید این ارتباط را تمام کنید .

در مورد نماز خواندن و یا حجاب و.. هم خب اگر تصمیم به انجام این کار داری همین که در مسیری که می دانی درست هست گام برداری خب می توانی شرایط بهتری را تجربه کنی.

اینکه قبلا شرایط گونه بوده است را بهتر است تنها به عنوان یک تجربه نگاه کنی و مسیر رشدی جدیدی را تجربه کنی و عزیزم دقت کن که تغییر را برای خودت انجام بده و نه به امید بودن با این آقا چون با نبودن این فرد بازهم ممکن است که این مسیر را دوست نداشته باشی و بازگشت پیدا کنی پس اگر تغییری می خواهد رخ بدهد بهتر است با بینش و برای بهبود زندگی خود شما در اول باشد .
پاسخ داده شده اوت 8, 2021 توسط KAMRAN829 ممتاز (140 امتیاز)
سلام


هیچ دلیلی نداره که بخوای بهشون توضیح بدی،از اینیستام کلا خدافظی کن،گذشته تو فراموش کن،از الان یه آدم دیگه بشو،نذار هیچ کسی حتی خانوادت و حتی این پسرای بیکار و بی همه چیز برات شاخ و شونه بکشن.
پاسخ داده شده اوت 19, 2021 توسط بی نام
سلام آبجی. اصلا امکان نداره که خدا نبخشه.اتفاقا ناامیدی از بخشش که بدتره.خدا میبخشه.شما برگرد و توبه کن،خدا خودش دستتو میگیره. برای بقیه لازم نیست دلیل بیارین.اگرم پرسیدم بگید نمیخوام دیگه! خدا حافظ! ببینید اگر به صلاحتون باشه به اون آدم می‌رسید. اگر تو مسیر خدا باشید همیشه اتفاقی میوفته که شمارو به خدا نزدیک کنه پس خیالتون راحت باشه ضرر نمیکنید. همین که به فکر تغییر هستین یعنی خدا خیلییییی دوستون داره و دوست داره برگردین و یک پیشنهاد خوب دارم.چون فکر تغییر هستید به سایت داداش رضا سر بزنید.****://dadashreza.***/.آدرسش اینه.یه محیط توب و دوستانه برای کسایی که میخوان تغییر کنن. ان شاءالله که موفق باشید.
پاسخ داده شده سپتامبر 18, 2021 توسط سینا
سلام.ترک گناه،هر زمان و هرثانیه،عین خیر و برکت است. در ترک گناه،الویت به خود شخص است! هر ثانیه ترک گناه،اولویت است و نباید یک ثانیه از ان گذشت! چرا که معلوم نیست انسان زنده باشد و نمیرد.

لدا اگر می ببینید می تونید ازشون معذرت خواهی کنید! و اوضاع بدتر نمیشه،خوب انجام بدید و اما اگر می ببینید انجام بدید بدتر میشه! یا اینکه ممکن دوباره برگردید به مسیر قبلی،فورا خودتون رو انجات بدید و برگردید به راه درست. که همان پیروی از قران کریم  است.

همچنین از سایت پرس و پاسخ ها دینی هم می تونید راهنمایی و مشورت  بگیرید..
دارای دیدگاه نوامبر 19, 2021 توسط بی نام
خانم محترم خودتون خوب خودتونو میشناسید اگر میتونید سالهای قبلتونو فراموش کنید  با اون بنده خدا وارد رابطه بشوید و اگر هنوز کار بیخ نگرفته از این رابطه خارج شید.  اگر بخوای خدا کمکت میکنه فقط قبل رابطه خودتو محک بزن  اگر درصدی موفقیت دیدی غیر احساسی برو جلو
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,305 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 408 بازدید
1 پاسخ 117 بازدید
2 پاسخ 258 بازدید
0 پاسخ 102 بازدید
سوال شده اوت 14, 2020 در مشاوره مذهبی توسط z009692 ممتاز (160 امتیاز)
4 پاسخ 2,618 بازدید
سوال شده ژوئیه 29, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 327 بازدید
1 پاسخ 117 بازدید
سوال شده ژان 24, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط شکست خورده ????
...