مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من باید چی کار کنم؟

120 بازدید
سوال شده اوت 14, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ی نفر
سلام * بنده خدایی ک دائم میبینمش و هر هفته مجبورم ب رفتن جایی ک‌اونم هست داره از سفر برمیگرده البته سفر کاری یک‌ماه نبود و تو این مدت خیلی احساس ارامش میکردم تو‌زندگیم بهم بدی نمیکنه کاری ام باهام‌نداره ولی رفتاراش رو مخمه * ادم ‌پر مدعا و مغرور و از خود راضی ک پیشش احساس پوچی میکنی خدای اعتماد ب نفسه انگار فقط طرز لباس پوشیدن اون‌خوبه فقط اون بلده چی کار کنه چی بخره کجا بره اینارو‌میگم چون البته دیدم ادمیه ک از بقیه ایراد میگیره در ضمن اینم بگم ک ایشون اقاست و من خانوم نمیدونم حسودی یا چیز دیگه ایه فقط میدونم نمیخوام ببینمش کاش برنمیگشت من چ کنم ؟؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 14, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر بهتر است که شما بجای تمرکز بر ایشان به خودتان توجه کنیدو سعی کنید که از تمرکز بر رفتارهای دیگران خوداری کنید با توجه به اینکه می گوید در موراد شما وارد نمی شوند .

این احساس پوچی که می گوید شاید به دلیل مقایسه ای باشد که بین خودتان با او تشکیل داده اید در این مسیر بهتر است دقت کنید که هر فردی بعد شخصیتی و رفتاری مخصوص به خودش را دارد و اینکه فردی در لباس پوشیدن خوب عمل می کند به معنا بد بودن دیگران نیست .

در این مسیر بهتر است تعریفی که از خودتان دارید را کجدد بازبینی کنید و سعی کنید که احساسات و افکار خود را بهتر بشناسید تا بتوانید در مسیر ارتباطی با دیگران شرایط بهتری را تجربه کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,278 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 393 بازدید
1 پاسخ 975 بازدید
1 پاسخ 123 بازدید
سوال شده اوت 1, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ناشناس
1 پاسخ 84 بازدید
سوال شده Mar 3, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط رضا
1 پاسخ 181 بازدید
...