مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

حس افسردگی دارم

287 بازدید
سوال شده دسامبر 16, 2017 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ماریا
سلام دختر 21 ساله ای هستم و دانشجو متاسفانه مشکلات زیادی دارم که خیلی کوچیکن ولی واقعا افسرده شدم.من هیکلم خیلی ریزه و این باعث شده شدیدا مسخره شم.اصلا اعتماد به نفس هیچ کاریو نارم دوست ندارم تو هیچ جمعی باشم که مسخره شم.به خاطر این مسائل خیلی جاها نمیرم.از طرفی علاقه زیادی به پسری دارم که ایشون از علاقه من خبر نداره.البته این روزا خیلی احساس تنهایی مکینم و تمرکزی روی درسام ندارم .کسی رو هم ندارم باهاش درد و دل کنم.آیا من واقعا افسردگی دارم؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 16, 2017 توسط راهنما
سلام کوتاهی قد عجیب نیست کوتاهی اندیشه عجیب است همه * ما عیب هایی داریم برای بخری نهانتر و برای برخی عریانتر.آیا به این موضوع فکر کرده اید که آن کسانی که ما را مسخره می کنند بی عیب نیستند.البته قصد من مچ گیری نیست ولی میخواهم بدانید شخصی که درون خودش کوچک است نیاز به تحقیر دیگران دارد تا بزرگ جلو ه کند .شما به خودتان اطمینان داشته باشید در این صورت نیاز به اعتماد هیچ کس دیگر ندارید .با قدرت در جمع ها حضور یابید و حضورتان هم فعال باشد.با تلاش و دست یابی به موفقیت های هر چند کوچک اعتماد به نفستان را باز می یابید.
پاسخ داده شده دسامبر 16, 2017 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده دسامبر 19, 2017 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز اینکه می فرمایید مشکل قد دارید خب هر فردی به هر حال هیکل و شکل ظاهری حاص خودش را دارد و اکثر افراد موفق الزاما افرادی نبودند که  ظاهر خاص و شاخصی داشته باشند پس این مساله ربطی ندارد به این ه شما به خاطدر ظاهرتون اعتماد به نفستون کاهش پیدا کنه البته یک بحثی که مطرح است بحث مربوط به تصویر ذهنی شماست که باید مراجعه داشته باشید تا اصلاح شود .
چون به هر حال ذهنیت ها و دید ذهنی ما اثرات سویی بر رفتارها خواهند داشت .و این طبیعی است که  در مورد شما هم **** باشد .
در مورد مساله مربوط به  عشق یک طرفه بدونید که ه فردی بسته به نیازها و شرایط درونی که دارد ممکن است به فردی متمایل شود و از او خوشش بیاید و اصطلاحا عاشق شود ولی وقتی صرفا این علاقه یک طرفه است مشکلی حل نخواهد شد یعنی شما درذهنتون هر روز فکر می کنید و این فرد بزرگتر می شود در صورتی که اصلا  ممکنه شباهتی به هم نداشته باشید ان هم در صورت ازدواج که می فرمایید این فر اصلا اطلاعی از علاقه شما ندارد .
در هر صورت بهتره مراجعه داشته باشید .امیدوارم خوشبخت باشید در اینده و مسائل شما هم مرتفع شود .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354783

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,457 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 375 بازدید
3 پاسخ 176 بازدید
1 پاسخ 160 بازدید
1 پاسخ 98 بازدید
1 پاسخ 317 بازدید
1 پاسخ 184 بازدید
1 پاسخ 204 بازدید
1 پاسخ 219 بازدید
2 پاسخ 190 بازدید
...