مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام خیلییییی برام مهمه خواهششش میکنم کمک کنین

175 بازدید
سوال شده اوت 15, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط دلی

سلام 17 سالمه پنج ماهه که با ینفر تو رابطم من خیلی احساساتیم یجوری ک احساساتم کنترلم میکنه سریع گریه میوفتم کوچیک ترین مشکلاتمو میگم به همه با همه دردل میکنم کل زندگیمو ب همه میگم واقعا دست خودم نیست من فقط روراستم که بین کلی گرگ گیر کردم رلم بهم گفته باید عوض شم باید خودمو درست کنم میگه ما بهم نمیخورم تو احساسی و من منطقی بخاطر اینکه من رو خودم کار کنم از هم یه مدت دوریم تحملش خیلی سخته برام من چیکار کنم که طرز فکرت عوض شه

 ک بتونم محکم رو پای خدم وایسم و منطقی تصمیم بگیرم

 ک استقلال فکری داشته باشم 

احساسات ازم دور شن چیکار کنم مثل بقیه ادما باشم سیاست داشته باشم واقعا خودمم بعضی وقتا حالم از خودم بد میشه تورخدا یکی کمکم کنه زودتر برگردم پیش عشقمcrying

1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 15, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اول اینکه خب بودن در یک ارتباط با توجه به شرایط سنی نوجوانی و شناخت ناقص و نبود هویت کامل می تواند مشکلاتی هم ایجاد کند در کنار اینکه رابطه در این سن نمی تواند هدفمند باشد اما خب بخاطر شرایط سنی ممکن است تمایل به این روابط افزایش یابد و نیاز است که شما با در نظر داشتن همه شرایط در مورد این روابط تصمیم گیری کنید .

اما در مورد اینکه شما احساسات را تجربه کنید خب این اصلا چیز بدی نیست اما اینکه شما نمی توانید مدیریت افکار و احساسات خود را داشته باشید این موضوعی می باشد که می تواند بر روند روابط و یا زندگی فردی شما آسیب ایجاد کند .

اینکه شما از بیان احساسات و افکار خود به دیگران چه نتیجه گیری دارید یعنی برای روان شما چه کارکردی دارد از اهمیت برخودار می باشد و در این مسیر بهتر است که برای بهتر شناخت خود به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید.
دارای دیدگاه اوت 15, 2021 توسط دلی
همه حواباشون اینه ک حضوری بریم روانشناس خب اگه میتونستم ک اینجا مشکلاتمون نمیگفتیم
دارای دیدگاه اوت 16, 2021 توسط بی نام
واقعا ...........
حضوری هم بری واسه نیم ساعت میخوایی ۲۰۰ تومن بدی اونم با شرایط الان زندگی ها . دیگه ادم ترجیح میدی با بدبختی هات کنار بیایی
دارای دیدگاه اوت 16, 2021 توسط فاطمه
سلام دوست اگه میخوایین با مشاور صحبت کنین میتونی با کد ۱۴۸۰ تماس بگیری توی هر شهری که باشی میتونی با مشاورای شهرتون صحبت کنی و اینو هم بگم که ۱۴۸۰ مرکز مشاوره تلفنی بهزیستی هستش و هیچ هزینه ایی نداره من خودم قبلا تماس میگرفتم و خیلی کمک کننده بودم اگه هم خیلی ضروری بود میتونی با ۱۲۳ تماس بگیری اورژانس اجتماعی . ولی ۱۴۸۰ همه جور مشاوری داری حتی اعتیاد و اینکه هزینه ایی هم نداره تنها هزینه میتونه همون پول شارژی باشه که استفاده میشه موفق باشی .
اگه مشکلت رفع شد خوشحال میشم با یه صلوات واسه سلامتیم جبرانش کنی ❤
دارای دیدگاه اوت 17, 2021 توسط دلی
خیلی ممنون حتما
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,865 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 97 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط لیلا
4 پاسخ 261 بازدید
4 پاسخ 724 بازدید
1 پاسخ 91 بازدید
سوال شده اکتبر 10, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط عارفه
1 پاسخ 131 بازدید
سوال شده اوت 1, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...