مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از دنیا خسته شدم . دیگه زنده بودن یا نبودنم فرقی به حال هیچکس ندارد .

463 بازدید
سوال شده اوت 21, 2021 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط بدبخت
سلام .

من پسرم و 18 سالمه . زندگی پر از درد و سختی دارم که الان تصمیم گرفتم خودکشی کنم و به دنبال راهی هستم که مرگی سریع و بدون درد داشته باشم .

دلایل من برای خودکشی :

فرزند طلاق هستم و طبیعتا از بچگی تا الان کمبود محبت داشتم . خیلی وقتا کسی بهم توجه نمیکنه

دختر همسایمونو دوست داشتم و فکر میکردم عاشقشم . هم سن خودم بود ولی تقریبا یه ماه میشه که نامزد کرده و همین روزاست که عروسی کنه .

فقیرم و هیچ راه درآمدی هم ندارم و از درس و تحصیل هم کلا ناامیدم . هیچ وقت نمیتونم با دختر ها صحبت کنم یا هرگز هیچ دختری باهام دوست نمیشه چون نه هیچ جذابیتی دارم نه آدم پولداریم و طبیعیه که هیچ دختری ازم خوشش نیاد .

همه مردم از من متنفر هستند . انگار من مایه ننگم یا یه موجود کثیف که هیچکس ازش خوشش نمیاد . حتی اقوامم منو تو خونشون راه نمیدن یا اگه راه بدن اصلا باهام گرم نمیگیرن .

خیلی وقته این احساسات رو دارم و اذیت میشم و فکر کنم به خاطر همین ها سیگاری شدم و به مشروب هم وابسته شدم .

تقریبا دیگه هیچ چیز با ارزشی ندارم که بخوام براش زندگی کنم .

بهم خیلی کمک میکنید اگه یه راهی نشون بدید که بتونم با درد کمی بمیرم و هرچه زودتر این دنیای بیرحم و آدمای بیرحم ترش رو ترک کنم .

ممنون میشم جواب بدین .
7 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 21, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این شرایط برایت با فشار روحی زیادی همراه شده است اما در این مسیر نیاز است که به این موضوع هم توجه کنید که خودکشی راحل هیچ مشکلی نیست و تنها در صورت موفق بودن فرصت یک زندگی را از شما می گیرد و در صورت غیر موفق بودن هم باز با مشکلات دیگری همراه می شود در کنار اینکه این راحل آسیب زا به این دلیل به ذهن شما می رسد که در شرایط روحی خوبی نیستید و با بهبود شرایط روحی خود به مرور می توانید شرایط بهتری را هم در این مورد تجربه کنید که بتوانید راحل های حل مسئله بهتری داشته باشید .

جدایی والدین بله برای شما هم می تواند با مشکلات زیادی همراه شده باشد اما خب در هرصورت شما نمی توانید این شرایط را تغییر بدهید و نیاز است که به انتخاب آنها احترام بگذاری در کنار اینکه رابطه خود را با هردوی آنها حفظ کنی و احساسات و نیازها خودت را در تعامل دو طرفه با هردوی آنها در میان بگذاری تا بتوانی از مسیر بهتری به آن پاسخ بدهی .

اما در مورد تجربه دوست داشتن و حتی تمایل به دوست داشته شدن این احساسات در سن نوجوانی شدت بیشتری پیدا می کند و اصلا هم چیز بدی نیست و نشان از مسیر رشدی درست در شما دارد اما در کنار احترام به احساسات نیاز است که به شرایط سنی خودت هم توجه کنی چون اگر بخواهید خود را بیش از اندازه درگیر این روابط و احساسات کنید آینده و اولویت های سنی را از دست می دهید و این قسمت آسیب زا می باشد این خانم می تواند مسیر خودش را طی کند هرچند که حتی برای ایشان هم ازدواج در این سن را توصیه نمی کنیم اما در هرصورت این خانم براساس شرایط و احساسات و دیدگاهای خودش تصمیم گیری کرده است و هرچند که ممکن است مدتی برای شما سخت باشد اما به مرور زمان به مرحله پذیرش می رسی و می تواند شرایط بهتری را تجربه کنی پس بهتر است به خودت زمان بدهی .

در مورد شرایط اقتصادی هم خب بله داشتن شرایط اقتصادی شاید بتواند برای شما امکانات زیادی ایجاد کند و یا دیگران را به سمت شما جذب کند اما قرار نیست که انسان تنها بر مبنای شرایط اقتصادی تعریف شود و هر انسلنی ویژگی های زیادی دارد که هویت او را تشکیل می دهد و می تواند باعث ایجاد روابط پایدار و ایجاد موفقیت در او شود در کنار اینکه قرار نیست شرایط همیشه به یک نحو  ادامه یابد و شما با تمرکز بر استعداد و تلاش و پشتکار می توانی به سمت شرایط مطلوب خودت پیش بروی.

بهتر است برای بهبود شرایط روحی خودت به روانشناس مراجعه کنید تا به شما کمک شود در کنار بهبود شرایط روحی و راحل های حل مسئله مسیر رشدی بهتری را تجربه کنید.
دارای دیدگاه اوت 21, 2021 توسط بی نام
این کارو نکن    با دنیا  بجنگ   منم عشقم داره عروسی میکنه  منم باید ببینم و وانمود کنم خوشحالم   من خورد شدم    بهت حق میدم امیدی نداشته باشی تلاش کن   درستو بخون   از همه فاصله بگیر   برو  حسابداری بخون خیلی در آمد داره     کم کم مستقل شو  و همه اونایی که دلتو شکستن و  بزار کنار  با ادمای جدید    دوست بشو      مطمعن باش خدا  میبینت  خودتو نکش   نزار اوتی بشه که روزگار و  فامیلات میخان    بجنگ بازندگی
پاسخ داده شده ژان 4, 2023 توسط ریحانه حسینی ممتاز (180 امتیاز)
هیچ کاری بدون درد نیست ایشالا هرجایی هستی حالت خوب باشه و بتونی بهترین راهو انتخاب کنی
پاسخ داده شده ژان 4, 2023 توسط بی نام
چرا فکر میکنی جذابیتی نداری؟خدا برای هرکس بخت و قسمت قرار داده منتظر بختت باش
پاسخ داده شده ژان 5, 2023 توسط بی نام
بیخیال بابا دنیا به تهش نرسیده که . برو سر یه کاری تا پیشرفت کنی و‌ به خدا توکل کن. امید داشته باش،حتما پیش یک روانپزشک برو
پاسخ داده شده مارس 23, 2023 توسط بی نام
سلام. اولین اتفاقی که باید بگم اینه که من می‌شناسم که بسیاری از جوانان هم مثل شما با مشکلاتی مانند احساس تنهایی، فقر، اضطراب، افسردگی و ... روبرو هستند. این مشکلات تا حدودی طبیعی هستند و در تمام دنیا رخ می‌دهند. همه ما زمانی که با مشکلاتی مواجهیم احساس تنهایی می‌کنیم ولی مهم اینه که چه کاری می‌تونیم برای رفع و کاهش این مشکلات انجام بدیم.

قطعا خودکشی یک راه حل مناسب برای حل مشکلات شما نیست. خودکشی عملی است که بسیاری از افراد برای کنار آمدن با خرده ناامیدی‌های زندگی درگیر آن می‌شوند، اما این کار یک راه حل غلط و ناکارآمد است و می‌تواند نتایج روانی و اجتماعی وحشتناکی داشته باشد. بهترین راهکار برای شما این است که با یک مشاور یا روانشناس صحبت کنید. یک مشاور یا روانشناس می‌تواند به شما کمک کند که با صحبت کردن و اشتراک گذاشتن مشکلات خود، به دوستی با خودتان، به دستیابی به یک مقاصد برای آینده و به بهبودی عمومی زندگی خود برسید.

لطفا شماره مرکز تلفنی پیشگیری از خودکشی سازمان بهداشت جهانی را به شما معرفی کنم. شماره تلفن این سازمان برای ایالات متحده آمریکا 1-800-273-8255 است. شماره‌های دیگری نیز در سایت *****://www.who.int/teams/mental-health-and-substance-use/suicide-prevention برای اعضای جوامع مختلف در سراسر جهان موجود است.

من امیدوارم که بهترین راهکار برای کمک به شما راهنمایی کرده باشم. لطفا در صورت نیاز، با پزشک خود یا فردی که به شما اعتماد دارید، در مورد راه‌های بهبودی خود صحبت کنید.
پاسخ داده شده مارس 23, 2023 توسط علی

Mmmmmmmmmmmmmm

پاسخ داده شده مارس 23, 2023 توسط علی

ممممممممممم

به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,320 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 75 بازدید
2 پاسخ 135 بازدید
1 پاسخ 373 بازدید
1 پاسخ 343 بازدید
سوال شده اوت 21, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط Fagar ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 249 بازدید
سوال شده نوامبر 15, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط اسیرر ممتاز (140 امتیاز)
...