مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ببینین ابن کارم خود ارضاییه محسوب میشه یا نه

627 بازدید
سوال شده اوت 25, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط یکی ی نفر
سلام ۱۵ سالمه با فک کردن ب صحنه جنسی دچار نبض شدم در ایام پریود روز ۵ فک کنم
۱ ایا خود ارضاییه؟
۲ فقط یکبار انجام دادم تو پریودی
دچار مشکلی میشم؟
۳ اخه ت یکی از سوالات ج داده بودین ک خود ارضایی تو پریودی  مشکلات احتمالی داره ینی مشکلاتش برا من پیش میاد؟
اگر میشه این سه سوالمو جواب بدید ممنون میشم
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 25, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

این سوال بارها ارسال شده است لطفا به این موضوع دقت کنید.

 ارضایی شیوه ای از تحریک جنسی می باشد که به صورت فردی انجام می شود و نیازمند شریک جنسی نیست و  فرد در این حالت اندام جنسی خود را تحریک می کند و از این راه ممکن است ارضا شود  این عمل می تواند با خیالپردازی های جنسی و یا با رفتاری برای لمس کردن اندام های جنسی باشد.

پس این عمل شما می تواند خودارضایی محسوب شود چون یان خیالپردازی های جنسی باعث تحریک شما می شود .

خیر قرار نیست که با مشکل خاصی روبرو شوید اما اگر این رفتار در میزان زیادی تکرار شود می تواند به مرور تایم و تمرکز زیادی از شما بگیرد و به مرور آسیب هایی نیز ممکن است برای شما ایجاد شود.

در مورد آسیب خودارضایی در زمان پریودی؟یک سری احتمالات برای آسیب در زمان خودارضایی وجود دارد دقت کنید که قرار نیست همه این مشکلات را تجربه کنند اما برای مراقبت نیاز است که از این رفتار مخصوصا در زمان خودارضایی جلوگیری شود.

1.یکی از عمده ترین مشکلی که در اثر خودارضایی در دوران پریودی به وجود می آید عفونت های واژن است. البته توجه داشته باشید برای این مورد در صورتی که دستگاه تناسلی خارجی باعث ارضا شود چنین مشکلی به وجود نخواهد آمد، اما در صورتی که دستگاه تناسلی داخلی برای ارضا شدن تحریک شود می تواند عفونت واژن را در پی داشته باشد.

2.

در خودارضایی هنگامی که شخص ارضا می شود یا در اصطلاح اورگاسم رخ می دهد ، دیواره داخلی رحم به و همچنین دهانه واژن دچار انقباض و انبساط خواهد شد. اگر دقت کرده باشید هنگام اورگاسم متوجه لرزش خواهید شد.

از طرفی دیگر چون در دوران قاعدگی بر اثر بارور نشدن تخمک ها ، دیواره داخلی رحم فرو می پاشد و خون ریزی اتفاق می افتد. حال با خودارضایی در دوران قاعدگی که در نتیجه آن حرکات رحم افزایش می یابد ، خون ریزی نیز بیشتر خواهد شد.

عارضه این حالت طولانی تر شدن دوره ماهانه یا همان پریودی خواهد شد و علاوه بر این در برخی مواقع لکه بینی بعد از دوران ایجاد خواهد شد.

3.یکی دیگر از عارضه هایی که ممکن است بعد از خودارضایی با آن مواجه شوید ، بی اختیاری در کنترل ادرار است. به دلیل اینکه بعد از خودارضایی سیستم تناسلی تضعیف می شود.

4.اکثر زنان در دوران قاعدگی خود درد‌هایی را در نواحی شکم و لگن تجربه می‌کنند. از آن جایی که خود ارضایی سبب تحریک در نواحی تناسلی می‌شود، بنابراین به وجود آمدن و یا افزایش درد‌های پریودی یکی دیگر از عوارض خود ارضایی در دوران پریودی است
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,611 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 487 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط یه بنده خدایی
1 پاسخ 168 بازدید
سوال شده ژوئن 8, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ناشناس
1 پاسخ 199 بازدید
سوال شده نوامبر 18, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط احمد
3 پاسخ 572 بازدید
2 پاسخ 717 بازدید
سوال شده دسامبر 31, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط یه بنده خدایی
3 پاسخ 851 بازدید
1 پاسخ 960 بازدید
سوال شده اوت 12, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط یه بنده خدایی
...