مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من سه تا خواستگار داشتم که بهشون جواب رد دادم اما بهشون

247 بازدید
سوال شده اوت 31, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
فکر می کنم و خیال پردازی می کنم  باهاشون در مورد ازدواج نه در مورد ابراز علاقه همش فکر می کنم اومدند خونمون با خانوادشون بعد حرف می زنیم بعدش اونا یه کارایی می کنند که مثلا کسایی که عاشقند این کار رو می کنند یا مثلا مستقیم بهم ابراز علاقه می کنند یا خواستگاری می کنند یا حالا با خانوادشون میان خواستگاری چی کار باید انجام بدم؟ 18 سالمه
2 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 31, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد نیاز است که بررسی شود که این خیالپردازی ها برای شما چه کارکردی دارد تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

مقداری خیالپردازی در سن نوجوانی طبیعی هست اما اگر میزان خیالپردازی به اندازه ای باشد که بر روند عملکرد وروابط شما تاثیر گذارد و تایم زیادی را از شما بگیرد در این حالت نیاز است که حتما شرایط شما بررسی دقیق شود .

در این مسیر اینکه برنامه زندگی شما چگونه هست و اینکه چه میزان به جواب منفی که داده اید اطمینان دارید و دلایلی که جواب منفی داده اید برای خود شما نیز مورد پذیرش هست از اهمیت برخودار می باشد .

سعی کن برای زندگی روزانه خودت برنامه ریزی داشته باشی و در برنامه کارهایی که برایت لذت بخش هست را انجام بدهی در کنار اینکه حتی برای خیالپردازی نیز تایم مشخصی قرار بده و اگر در طول روز این افکار به ذهنت آمد به خودت بگو خب من برای فکر کردن به این موضوعات زمان مشخصی برایم وجود دارد مثلا15 تا 15/30و در این حالت به مرور این زمان را به دو روز یکبار و... ادامه بده تا بتوانی در واقعیت های بیرونی بهتر زندگی و تصمیم گیری کنید.
دارای دیدگاه اوت 31, 2021 توسط بی نام
خیلی ممنونم ازتون واقعا
پاسخ داده شده اوت 5, 2022 توسط King_master313 حرفه ای (1,120 امتیاز)
.        ..      ..      ...     .... .....
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,683 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 222 بازدید
1 پاسخ 135 بازدید
...