مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام لطفا افرادی که اطلاع کامل دارند جواب بدهند بدون قضاوت

261 بازدید
سوال شده سپتامبر 2, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط نگار
سلام وقت بخیر من و نامزدم که محرم هم هستیم با عرض معذرت معاشقه کوچکی داشتیم .. حالا من به شکل ناخودآگاه نه عمدا و با پیگیری ناگهان یادم می افته و بدنم منقبض میشه فقط چند ثانیه هم نمیشه بدون هیچ حالات دیگری.. میخوام بدونم آیا این حالت گناهه و اسمتنامحسوب نمیشه؟ چون من اصلا تمایل ندارم فکر کنم اما ممکنه به شکل خاطره گذر از ذهنم رد بشه و من نمیخوام گناه کنم.. آیا حساسیت بنده زیاده؟ و باید به پزشک مراجعه کنم یا طبیعیه.. لطفا بدون گفتن اینکه تو چقدر خجالتی و بدون تمسخر جواب بدید کارشناسان و افراد دانا در این زمینه متشکرم
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 2, 2021 توسط بی نام
اگه محرم هستيد كه ديگه گناه نيست. فقط بحث عرف و قرار و مدارهاي اجتماعي مطرحه
پاسخ داده شده سپتامبر 2, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما نگار جان

در هرصورت شما ارتباط با نامزدتان داشته اید و این اصلا گناه محسوب نمی شود اما در مورد اینکه بدون حضور ایشان شما بخاطر یاداوری این احساسات و نیازها بازهم احساس نیاز را تجربه می کنید خب یک امر طبیعی می باشد اگر با عمل استمنا همراه نشود خب گناهی نیز نمی باشد .

اما در هرصورت اگر بخواهید تمرکز زیادی بر این خیالپردازی کنید خب این باعث می شود که این نیاز را بیشتر از گذشته تجربه کنید.
دارای دیدگاه سپتامبر 2, 2021 توسط نگار
بعد با عرض معذرت مجدد با این افکار حس میکنم کمی ترشح دارم یا رطوبت ولی واقعا این افکار خودشون میان و اصلا من پیگیر نمیشم ولی یا به دلیل حساسیت زیاد یا ترس از گناه احساس میکنم ترشح دارم سوالم اینه ایا این ترشح منی محسوب میشه؟ و گناهه؟ چون من از گناهش میترسم یا صرفا یک ترشح هست و گناه محسوب نمیشه؟ خیلی اذیت میشم از فکر گناه ممنون میشم کسی که از نظر دینی اطلاع کامل داره راهنمایی کنه چون خیلی نگرانم

ممنون از پاسخ های قبلی
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,763 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 232 بازدید
0 پاسخ 125 بازدید
1 پاسخ 336 بازدید
3 پاسخ 180 بازدید
1 پاسخ 123 بازدید
1 پاسخ 177 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط mehdiii ممتاز (100 امتیاز)
...