مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رفتن به خونه همسر یا مادر شوهر در محرمیت لطفا همه نظر بدید ممنونم

224 بازدید
سوال شده سپتامبر 4, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط یلدا
سلام میشه در دوران عقد به خونه همسرم یا مادر شوهرم برم؟ عقد موقت محرم هستیم همسرم حالشون بده منتظر جواب تست هستیم میخوام بدونم ایا اشکالی داره شب خونه مادر شوهرم یا همسرم بمونم؟ خودشون تهرانن مادر شوهرم شهر دیگه ای دوست دارم خودم از همسرم پرستاری و مراقبت کنم چطور میتونم خانوادم رو راضی کنم البته خانوادم خیلی سختگیر نیستن ولی میخوام واقعا راضی باشن؟ ایا در عقد موقت قبل از رسمی در حالی که هر دو مقید و مراقبیم و محرمیم اشکالی داره خونه همسرم یا مادر شوهرم برم؟ چطور خانوادم رو راضی کنم؟ واقعا میخوام خودم از همسرم مراقبت کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 4, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد خب شما محرم محسوب می شوید اما در هرصورت در این مسیر نیاز است که به فرهنگ و هنجارهای خانوادگی نیز توجه داشته باشید تا بتوانید در این مسیر تصمیم گیری کنید .

در این مورد بهتر است با پدر و مادر صحبت کنید و دلایل و صحبت های خودتان را بیان کنید و صحبت های آنها را نیز بشنوید تا بتوانید در این مسیر تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

در این مورد نمی توان یک نظر کلی برای همه بیان کرد اما از نظر قانونی و حکمی مشکلی وجود ندارد اما بازهم هنجارها و فرهنگ هردو خانواده از اهمیت زیادی برخودار می باشد در کنار اینکه بهتر است که تا زمانی که عقد رسمی صورت نگرفته است مقداری حدود رابطه را بیشتر رعایت کنید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,346 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 203 بازدید
1 پاسخ 92 بازدید
سوال شده سپتامبر 18, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط متین
1 پاسخ 112 بازدید
1 پاسخ 224 بازدید
2 پاسخ 154 بازدید
سوال شده ژوئن 16, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط شادی
...