مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ترسیدم خواهش میکنم کمک کنید

177 بازدید
سوال شده سپتامبر 5, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
نمایش از نو سپتامبر 5, 2021
سلام دوستان راستش من تکواندو کار میکنم امروز تو پارکینگ خونه پریدم و * حرکت زدم البته پرشم خیلی بدجور نبوده و قبلا هم این حرکت رو زدم بعد امشب متوجه شدم خونریزی داشتم حالا نمیدونم پریودی هست یا نه چون اگر حساب کنم۱۵ یا ۲۰ روز با پریودی قبلیم اختلاف هست من استرس دارم نمیدونم یوقت اسیب دیدگی هست یا پرده بکارت پاره دشه یا پریودی هست اصلا امشب حالم خوب نیست انگار ته دلم خالیه استرس دارم
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 5, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)

سلام به شما دوست عزیز

نگرانی که داری رو درک میکنم اما عزیزم احتمال پارگی پرده بکارت در این موارد بسیار کم می باشد در این مسیر بهتر است احتمال زیاد پریود شده باشید مخصوصا اگر این خونریزی ادامه دارد اما در هرصورت اگر می خواهید در این مورد اطمینان بیشتری پیدا کنید بهتر است که با مادر در این مورد صحبت کنید و نگرانی خودت را نیز بیان کنی تا باهم به متخصص زنان مراجعه کنید.

یک احتمال زیاد که در این مورد وجود دارد به این صورت می باشد که با شرایط شما نیز همخوانی دارد .برخلاف باور دختران جوان و بی تجربه سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگین، کوهنوردی نمی توانند به پرده بکارت آسیب وارد نمایند و سبب پاره شدن آن شوند. اگر هنگام سقوط از ارتفاع و بلند کردن جسم سنگین و... مقداری خونریزی را از دستگاه تناسلی مشاهده نمودید نترسید چون این خونریزی مربوط به آسیب پرده بکارت نیست و تنها به خاطر فشار بر رحم است که موجب کوهنوردی،و موارد مشابه به هیچ عنوان نمی توانند باعث پارگی پرده بکارت شوند.

البته ممکن است در اثر سقوط یا انجام کارهای سنگین مقداری خونریزی از دستگاه تناسلی مشاهده شود که در هیچکدام از موارد مربوط به پارگی پرده نیست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم است که موجب خونریزی یالکه بینی در فرد می شود چرا که پرده بکارت تنها در اثر ضربه مستقیم به آن یا تماس جنسی پارگی پیدا می کند .

دارای دیدگاه سپتامبر 5, 2021 توسط بی نام
خیلی ممنون امرور ضبح به مادرم گفتم گفت چون بدن من حساسه و چند روز پیشش شربت زعفرون زیاد موردم احتمالا همون پریودی هست از شما هم خیلی ممنون ❤️❤️
دارای دیدگاه سپتامبر 6, 2021 توسط ی دوست
پریود بودی حالا؟،
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,825 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,247 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 223 بازدید
1 پاسخ 178 بازدید
2 پاسخ 225 بازدید
3 پاسخ 222 بازدید
سوال شده اوت 10, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Fatiii حرفه ای (5,560 امتیاز)
2 پاسخ 164 بازدید
2 پاسخ 271 بازدید
...