مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چطوری میشه زندگی رو تغییر داد و بهتر کرد وقتی زیر 18 سالی و

428 بازدید
سوال شده سپتامبر 5, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
پدرت آدم حسابت نمی کنه و کلی محدودیت داری و اینکه کرونا هست اگه میشه سوالم رو جواب بدید خیلی دلم می خواد یه زندگی خوب برای خودم بسازم
3 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 6, 2021 توسط بی نام
باهاشون خیلی محترمانه صحبت کن ، کرونا هم که درد هممون هست ایشالله رفع میشه
دارای دیدگاه سپتامبر 6, 2021 توسط بی نام
رفتارم محترمانه ست حتی در قبال رفتار بدش و کلی بی احترامی و شکستگی قلبم و خورد شدن غرورم ولی اون همیشه اذیتم می کرده کرونا هم که بله متاسفانه واقعا نمی دونم چی کار کنم
پاسخ داده شده سپتامبر 6, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم در هرصورت کرونا با محدودیت های زیادی برای همه همراه می باشد و گاهی ما با شرایط مواجهه می شویم که نیاز به انعطاف پذیری بیشتری دارد تا بتوانیم مسیر رشدی خودمان را ادامه بدهیم در زمان فعلی نیز بهتر است سعی کنید بجای تمرکز بر نداشته ها با برنامه هایی که امکانات ان در شرایط محیط فعلی برایتان وجود دارد برنامه زندگی خودتان را پیش ببرید.

در کنار اینکه در مورد پدر نیز بهتر است در احترام و با بیان درک تلاش های ایشان برای شما و نگرانی هایی که دارند در مورد احساسات و نیازها و توقعاتی که دارید باهم صحبت کنید در مسیر تعاملی با درک متقابل می توان نتیجه گیری بهتری هم داشت .
پاسخ داده شده سپتامبر 6, 2021 توسط بی نام
درس بخونی بری دانشگاه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,723 پاسخ

29,307 دیدگاه

2,858 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 107 بازدید
2 پاسخ 104 بازدید
...