مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مادر نگران کمکم کنید

232 بازدید
سوال شده سپتامبر 11, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط زهرا
سلام من مادری هستم ۴۶ ساله ک پسر ۲۶ ساله ای دارم پسرم بنا بر تغییراتی ک‌در ظاهرش دیدم و چیزهایی ک‌در کشوش پیدا کردم‌متوجه شدم با زنی رابطه جنسی داره ک کم کم‌متوجه شدم دوتا خانوم هستن‌اما نمیدونم‌با دوتاشون رابطه داره یا با یکیشون از طرفی هم پرسجو کردم و فهمیدم با اون‌خانومی ک رابطه داره اختلاف سن زیادی دارن و اون خانوم‌هم قبلا ازدواج کرده  پسرم تن ب ازدواج نمیده( کاملا شرایط شو داره) از طرفی عمرش داره ب هدر میره با این خانوم و اینکه اصلا تاثیرات منفی ک رابطه قبل ازدواج داره رو من ج جوری بهش بفهمونم ک‌بعدا در زندگی مشترک دچار مشکل نشه  نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم تروخدا کمکم‌کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 11, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما زهرا جان

نگرانی شما برای فرزندتان قابل احترام هست اما در این مسیر دقت کنید که شما دارید در مورد یک جوان بالغ صحبت می کنید و در این مسیر شما تنها می توانید در کنار احترام به دیدگاهای او مسیر پیشنهادی خودتان را بیان کنید در کنار اینکه احساسات خودتان را نیز عنوان کنید اما تصمیم گیری نهایی را بر عهده خود او قرار بدهید .

در هرصورت تجربه نیازهای جنسی برای او در این سن یک امر طبیعی هست اما اینکه با توجه به داشتن شرایط ازدواج شما بیان می کنید او مخالف این اقدام هست حتما در روان او دلیلی برای این موضوع وجود دارد و در این مسیر بهتر است بجای وارد شدن به حریم خصوصی مسائل او در احترام دیدگاه و نگرانی و احساسات خودتان را بیان کنید و دلیل مخالفت او برای ازدواج را جویا شوید . سعی کنید که در کنار هم و در احترام و درک متقابل در مورد این موضوع صحبت کنید .

از هرگونه کنجکاوی در مسائل و وسایل خصوصی او خوداری کنید چون این رفتار می تواند باعث جبهه گیری بیشتر او در این مسیر شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,828 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 495 بازدید
1 پاسخ 493 بازدید
4 پاسخ 1,355 بازدید
1 پاسخ 210 بازدید
4 پاسخ 1,099 بازدید
1 پاسخ 92 بازدید
...