مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام یه نفر از بچه های مدرسه که خیلی شلوغ و بده و با من مشکل

224 بازدید
سوال شده سپتامبر 11, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
داره چون حرفش رو گوش نمی کنم حالا رفته به بچه ها گفته خودش و من با هم رفیق شدیم و رفاقتمون تا پای جونه می ترسم مدیر بشنوه و فکر کنه من هم از اون بچه های بی انظباطم چون مثلا دوستمه اگه میشه بگید اول یعنی چی رفاقتمون تا پای جونه بعدش اینکه بگید من با این حرف هایی که زده چی کار کنم یعنی مثلا منم مثل خودشم دیگه به نظرتان به مشاوره مدرسه بگم ؟ چند بار گفته منو مثل خواهرت فرض مشکلی چیزی داشتی بیا بهم بگو بعضی وقت ها بیا باهام حرف بزن
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 11, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر اگر مایل به این ارتباط نیستی بهتر است که اجازه بدهی او مسیر خودش را طی کند و در احترام به او بیان کنی که مایل به این ارتباط نیستی اما اگر بخواهی بر رفتارها و مسیر او تمزک کنی خب این شرایط برایت با فشار روحی زیادی همراه می شود و خب خودت را درگیر یک ارتباط ناقص می کنی .

در این مسیر مدیر مدرسه و معلم و ... رفتارهای خود شما را مشاهده می کنند و قرار نیست دوست بودن دو نفر به این معنا باشد که هردو رفتارها و مسیر یکسانی خواهند داشت .
دارای دیدگاه سپتامبر 11, 2021 توسط بی نام
خیلی ممنونم بابت کمکتون
پاسخ داده شده سپتامبر 12, 2021 توسط بی نام
سطح دغدغتو دوست دارم :)
دارای دیدگاه Mar 20, 2023 توسط بی نام
دقیقاً منم همینطور
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,337 کاربر

سوالات مشابه
...