مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اگر میشه کمکم کنید ممنون.

84 بازدید
سوال شده سپتامبر 12, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام من تقریبا 1 ساله خود ارضایی میکنم ولی میخوام ترک کنم. * موضوع دیگه اینه نمیدونم ربطی داره به خود ارضایی یا نه ولی من کنجکاوم که اندام تناسلی زن رو ببینم 14 سالم هست میشه کمکم کنید؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 12, 2021 توسط بی نام
این یک میل غریزی و جسمی خدادادی هست ولی نباید به مسیر غلطی برود

پس ذاتا ایرادی نداره که میلش هست ولی عقل ما که برتر از حیوانات هست برای رشد طبیعی میگه فعلا از این موضوع بگذریم

بعضی انسانها زودتر از بقیه بالغ می شوند و تمایل پیدا می کنند. کمتر کسی در این سنین آمادگی ازدواج بعنوان بهترین راه پاسخ به میل را دارد منتها

برای کسانی که نیست این امکان، باید مسیر دیگری برای لذتهای غیر از آن پیدا شود

هنر

کسب و کار  و ثروت اندوزی

پس انداز و علاقه به خودرو و ...

یا علم آموزی

این تمایلات می توانند شما را به مسیر سعادتمندانه تری ببرند تا زمانیکه در کنارشان آمادگی ازدواج هم داشته باشی

موفق باشی عزیزم
پاسخ داده شده سپتامبر 12, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب در این مسیر بهتر است که اطلاعات شما از شرایط سنی و رشدی که دارید و تفاوت هایی که بین زن و مرد در ذهن شما وجود دارد اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار می دادید تا بتوانیم باهم بیشتر صحبت کنیم .

در هرصورت شما در سن نوجوانی هستید و تجربه نیازهای جنسی برای شما یک امر طبیعی هست و خب این نیازها می تواند همراه با خودارضایی و یا انزال در شب در این سن رخ بدهد هرچند که بهتر است مدیریت وجود داشته باشد چون خودارضایی در میزان زیاد یعنی انرژی گذاری زیاد بر یک نیاز معمول که حتی از نظر بدنی برای سن شما طوری طراحی شده است که در خواب ارضا شدن را تجربه کنید .

دقت کنید که حتی اگر شما بخواهید به نیازی مثل گرسنگی هم بیش از اندازه پاسخ بدهی و بعد روحی آن و شرایط غذایی که مصرف می کنید، مکان و میزانی که می خورید را مورد توجه قرار ندهید این باعث می شود که با مشکل مواجهه شوید پس نیاز جنسی نیز مانند بقیه نیازها باید در زمان و مکان و شرایط مناسبی و از مسیری که کمترین آسیب را برای شما داشته باشد پاسخ بدهید .

در کنار اینکه در گوشه ای از ذهنتان این موضوع را داشته باشید که قرار نیست ما به تجربه هر نیازی در همان زمان و به همان شکل خام آن پاسخ بدهیم .

در مورد کنجکاوی در مورد دیدن اندام جنس مخالف در اول اینکه نشان می دهد شما مسیر رشدی درستی را طی می کنید و این کنجکاوی اصلا چیز بدی نیست اگر از مسیر درست به آن پاسخ داده شود چون گاهی این موضوع فراموش می شود و فرد برای پاسخ به کنجکاوی ها خودش را در معرض آسب قرار می دهد.

سعی کن برای زندگی روزانه خودت برنامه ریزی داشته باشی و کارهایی که برایت لذت بخش و سازنده هست را در کنار اولویت های زندگی در این شرایط سنی قرار بدهی این باعث می شود که مسیر رشدی شما افراطی و تنها بر یک موضوع تمرکز نکند.
پاسخ داده شده سپتامبر 18, 2021 توسط سینا
سلام.

باید بگم،اینده بسیار دردناک برای شما خواهد بود،اگر این مسیر رو ادامه بدید،..! (با یک سرچ کوچیک،می تونید متوجه بشید! که چه فاجعه عظیم این کار جنون امیز به ارمغان می اورد).

ببین،انسان ها که از مسیر اصلی و هدف اصلی دور میشن(خدا) .. میرن در افراط و تفریط و بازی کردن با حس هاشون!(شهوت دیدن،شهوت خوردن،شهوت دیده شدن! شهوت حرف زدن! شهوت غیبت کردن! شهوت سخن چینی! شهوت آدم کشی! و ..)

اما بعد نیز بشدت پشیمون میشن! (بخصوص اعمالی مد نظر شما). (حالا هرچقد عده غربگرا ! علاقه داشته باشن! این عمل رو زیبا جلوه بدن! اما واقعیتش اینکه،گناه روح انسان رو اذیت میکنه! حالا هرچقدر بخواد منکرش بشه! ولی نمی تونه! بی تابه! و بی تاب میشه!)

بازم مثال میزن! خیلی از بچه ها هستن! اگر در سن 9 و 10 و 11 و.. سالگی بهشون بگید چند سالته! خیلی علاقه دارن! بگن! 13 و 14 و 15 و ..(بیشتر از اون چیزی که هستن!) اما وقتی 15 ساله و .. میشن خیلی علاقه پیدا میکن! که سنشون رو خیلی کمتر کن و نشون بدن!

اینا همه یک حسه! که شخص داره به صورت افراطی ازش استفاده میکنه! (مثل خودارضایی! یا دختر که میره اریش میکنه،لباس میپشه که عورتش برجسته بشه و دیگران ببینشن!(شهوت دیده شدن!))

اونا کسانی که فیلم پورن و سکسی میسازن! اون کسانی که فیلم هالیودی میسازن! و اون کسانی که لباس تنگ و .. می پوشن.. خودشون میدون بیشتر مشتری که میبرن جهنم! و زندگشون رو در دنیا جهنم میکن! دقیقا نوجوان و افراد کم سن و ساله! چون اون(افراد کم سن و سال و ساده) نمی دون ته این مسئله چیه! تا بخوان بفهمهن! اخرش به کجا ختم میشه! کلی ازشون سوء استفاده کردن! و بلا و ملا سرشون اوردن! بخوان برگردن! اسیر شهوات و خاری و ذلت های حاصل گناه شدن! و در مشت این افراد سوء استفاده گر قرار گرفته اند.

یکی از تفاوت های اصلی انسان مومن و با انسان گناه کار و گمراه همینه! که انسان مومن و با خدا،همیشه ازاده! ولی گناه کار و دور از خدا! همیشه اسیر و برده خود و دیگرانه! و بخواد کاری کنه! دیگران(شیطون ها انسانی درو اطرافش) نمیزارن! ... !

جمع بندی این بحث اینکه،فریب لجنزا که پشت سر این مسائل است! و با ارایش و عطر و تزئین و .. شده! رو نخورید! مسائل جنسی (که حداکثر از 5 دقیقه !)!.. پاکی که خدا به شما هدیه داده رو به یک سری افتابه و سنگ دست شویی و خاری و .. رو بیش تر از این خراب نکنید.. و در مسیر درست زندگی کنید تا طمع زندگی رو بچشید. و در اینده نه چندان دور انشالله خانواد تشکیل میدید و خودتان به واقعیت ها اصلی زندگی اشنا خواهید شد و به مسائل امروز که عده ای میخواستن! به شما تحمیل کنند و به ته چاه بفرستتون هم می خندید و هم خدا رو شکر خواهید کرد که جلویی فاجعه را گرفتید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,322 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 107 بازدید
سوال شده مارس 15, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 98 بازدید
سوال شده اوت 4, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 123 بازدید
1 پاسخ 155 بازدید
1 پاسخ 167 بازدید
1 پاسخ 121 بازدید
سوال شده اکتبر 17, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط رها
1 پاسخ 50 بازدید
سوال شده Mar 4, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط دخترم ۱۷ سالمه
2 پاسخ 202 بازدید
...