مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رهایی از افکار جدایی و دلتنگی

147 بازدید
سوال شده سپتامبر 14, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام وقتتون بخیر
امیدوارم حال همگی خوب باشه و ایام به کام باشه
من دختر ۱۸ ساله هستم مدت ۲ سال با * فردی وارد رابطه شده بودم ک ما دوست دوران بچگی هم بودیم و اشنایی قبلی هم بود و ایشون از همون زمان به من علاقه مند شدند و با گذشت چندسال درخواستشون رو بیان کردند ما وارد رابطه شدیم منم به این فرد حس پیدا کردم و علاقه مند شدم ب ایشون اما مشکلی ک وجود داشت اینکه ما از نظر پوشش و یک سری موضوعات دیگه به تفاهم نمیرسیدیم و همش دعوا پیش میومد البته این هم لازمه بگم ک رابطه ما جدی بود خانوادها هم خبر داشتند اما خب به دلیل این تفاوت ها و مشکلات رابطه ما به جدایی ختم شد و الان ۱ ماه ما جدا شدیم و من امسال برای بار دوم در کنکور شرکت کردم رشته من هم تجربی هستش سال قبل هم به دلیل همین فرد و دعواها و همچنین مشکلات خانوادگی یا در بعضی موارد هم کم کاری های خودم موفق به گرفتن نتیجه دلخواه نشدم اما امسال میخوام تمام تمرکزم رو برای قبولی جمع کنم ولی مشکل اینجاس افکار درباره این رابطه و دلتنگی ها مانع تمرکز و عملکرد مناسب من میشه چی کار کنم ک بتونم از فکرش بیام بیرونو * جورایی فراموش کنمو دلتنگیم کمتر بشه؟
ممنون میشم من رو راهنمایی کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 14, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساساتی که دارید قابل احترام هست اما در این مسیر نیاز است که شما به شرایط سنیتان نیز توجه کنید چون در هرصورت هردوی شما در سن نوجوانی و براساس هیجانات این سن وارد این ارتباط شده اید و اینکه خانواده ها اطلاع داشته باشند خوب است اما بازهم نیاز است به شرایط سنیتان توجه کنید.

در هرصورت در این سن ارتباط با وابستگی زیادی همراه می شود و خب این بر روند زندگی شما تاثیر زیادی خواهد داشت در این سن خب نیاز است به اولویت های سنیت توجه کنید چون مثلا شرکت در کنکور نیاز به تمرکز زیادی دارد و اگر بخواهید شما دائم درگیر بحت در مورد این موضوعات باشید خب این باعث می شود تمرکز شما از مسیر اصلی خارج شود.

در این مسیر در کنار احترام به احساسات نیاز است که به اولویت های سنیتان و سازندگی این رابطه توجه کنید تا بتوانید در کنار هم تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

در هرصورت دلتنگی بعد از یک رابطه طولانی طبیعی هست و نیاز است که شما به خودت فرصت بدهی تا در آینده در شرایط سنی و رشدی مناسب در مورد این موضوعات تصمیم گیری کنید.

در این مسیر این اختلافات نشان می دهد که شما روابط دوستی را با ازدواج اشتباه گرفته اید که حتی اگر ازدواج هم بود بجای تلاش برای تغییر یکدیگر بهتر بود که باهم صحبت می کردید و براساس شناخت تصمیم گیری می کردید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,199 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 138 بازدید
1 پاسخ 102 بازدید
0 پاسخ 123 بازدید
سوال شده اکتبر 20, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط morva*_* ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 116 بازدید
1 پاسخ 164 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط Selena ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 112 بازدید
1 پاسخ 806 بازدید
1 پاسخ 486 بازدید
1 پاسخ 408 بازدید
...