مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خستم، دلم میخواد بمیرم

212 بازدید
سوال شده سپتامبر 23, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط شیوا
ویرایش شده سپتامبر 23, 2021
سلام
اصن حتی حوصله * تایپ کردن هم ندارم ، تورو خدا بهم یه مشاوره بدین خیلی بی اعصابم دارم روانی میشم، دلم میخواد بمیرم، من عاشق پسری ام. خیلی منتظر نشستم بیاد اون بهم بگه ولی نیمد، روز به روز هم دارع عوضی تر میشه، منم هی داغون میشم، صدای اس ام اس های  گوشیش، زنگ زدناش، الانم پسرع رفته موهاشو رنگ کرده، من که میدونم 20000تا رل داره، منم اصلا دوس نداره،،،، ولی چیکار کنم ؟
من خیلی دوسش دارم، اصصصصصصصلا و به هچچچچ عنوان نمیتونم فراموشش کنم، اصلا دارم مریض میشم، من حاضرم همه دنیامو به پاش بریزم، همش گریه میکنم،،،،
اگه دختری به پسری علاقه داشته باشه باید چیکار کنه؟
چرا من قبل اینکه اصن با پسره حرف هم حتی بزنم ، قبل اینکه اصن شکست عشقی بخورم انقد داغون شدم؟ از روزی که بهش علاقه مند شدم، افسرده شدم رفت....
همه اول شکست عشقی میخورن بعد من حتی باش تاحالا حرف هم نزدم، شمارشم ندارم...
یه مشاور هست کمکم کنه?
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 23, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما شیوا جان

ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست اما اگر بخواهی همه سرمایه گذاری روانیت را بر یک فرد قرار بدهی خب بله بی توجهی و مورد پذیرش نبودن از سمت او می تواند برایت با فشار روحی زیادی همراه شود.

در این مسیر بهتر است در احترام به احساسات خودت به واقعیت بیرونی هم توجه کنی هرچقدر که شما بخواهی این واقعیت را نادیده بگیری کمکی به شما نمی کند همانطور که یک آقا می تواند تجربه دوست داشتن را داشته باشد یک خانم هم می تواند این احساسات را تجربه کند اما قرار نیست که این احساسات حتما از سمت فرد مقابل مورد پذیرش قرار بگیرد.

به نظر می رسد که شما بیشتر عاشق فردی شده اید که در خیالپردازی های خودت با او ارتباط داری چون با توجه به توضیحات شما در دنیای واقعی شما این اقا را فرد مناسبی نمی دانید .

در هرصورت نادیده گرفتن خودت تنها باعث می شود که فشار روحی بیشتری را احساس کنی پس بهتر است به اندازه کافی برای هر مسئله سرمایه گذاری کنی در کنار اینکه اولویت ها و علایقت را بررسی کنی و به بقیه موارد زندگیت نیز توجه داشته باشید در اینده می توانی در شرایط بهتری این احساسات را با فردی که احساس مشترک با شما دارد را تجربه کنید.
دارای دیدگاه سپتامبر 23, 2021 توسط شیوا
...............
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,304 کاربر

سوالات مشابه
29 پاسخ 31,344 بازدید
1 پاسخ 418 بازدید
1 پاسخ 286 بازدید
1 پاسخ 142 بازدید
سوال شده اکتبر 21, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط خاطره
8 پاسخ 2,022 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
0 پاسخ 186 بازدید
سوال شده سپتامبر 23, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
0 پاسخ 195 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
...