مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از خودم بدم میاد

287 بازدید
سوال شده سپتامبر 24, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط نیلوفر
من با * پسر دوس شدم، نمیدونم واقعا چیشد که اعتماد کردم بهش، رفتم باهاش بیرون، تا الان هیچکس نتونسته بود بهم دست بزنه، ولی اون پسر لبامو بوسید و به یجای بدنمم دست زد نمیدونم چجوری شد ک اجازه دادم ، ولی پایین تنه رو نزاشتم دست بزنه، خلوت نبود، فقط از رو لباس اینکارو کرد، حالا باهاش کات کردم ، و از اینکه با یکی اشنا شم ، و اون بپرسه کسی تاحالا بهت دست زده؟ چجوری میتونم دروغ بگم؟ وقتی باهاش لب بدم، یاد اون عوضی میوفتم که اولین بار ازم لب گرفت، چیکار کنم؟ الان دست خورده ام و از خودم بدم میاد... دوس داشتم اولین بار با اونی که قراره باهاش ازدواج کنم ، رابطه * اینجوری داشته باشم
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 25, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما نیلوفر جان

احساساتی که داری قابل احترام می باشد اما عزیزم در هرصورت شما در این رخداد نیاز است که سهم خودت را برداری و این اتفاق به معنای بد بودن شما نیست در هرصورت اتفاقی می باشد که براساس شرایط آن زمان شما نسبت به آن تصمیم گیری کرده ای اما در این مسیر بهتر است سعی کنی از این ارتباط به عنوان یک تجربه استفاده کنید در کنار اینکه نیازی نیست در مورد این موضوع به کسی چیزی بگوید .

در مورد ارتباط جدید نیز بهتر است در کنار احترام به احساسات خودت به این امید که در آینده ازدواج می کنید وارد این مسائل نشوید و سعی کنید برای ازدواج زمانی تصمیم گیری کنید که شما و فرد مقابل شرایط سنی و رشدی لازم را داشته باشید و بتوایند با خانواده ها به صورت رسمی در این مورد صحبت کنید . بعد از آن در طی مراحل بعدی می توانید روابط جنسی را به هر شکلی تجربه کنید.

در هرصورت بهتر است از سرزنش کردن خودت خوداری کنی و سعی کنی براساس شرایط سنی و رشدی که دارید مسیر رشدی خودتان را پیش ببرید.
دارای دیدگاه سپتامبر 25, 2021 توسط نیلوفر
ممنون از کمک شما... درست میفرمایید، باید از این اتفاقی که افتاده درس بگیرم و حتما میگیرم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,792 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 544 بازدید
0 پاسخ 342 بازدید
2 پاسخ 462 بازدید
2 پاسخ 185 بازدید
2 پاسخ 309 بازدید
سوال شده ژوئیه 16, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط .Leila. حرفه ای (200 امتیاز)
1 پاسخ 284 بازدید
سوال شده اوت 12, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ی بنده خدایی
...