مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اعتیاد مواد مخدر

71 بازدید
سوال شده سپتامبر 30, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط نسرین
سلام من با نامزدم سه سال رابطه دوستی داشتم و دوسه ماه مونده بود به هقد متوجه اعتیاد شدم ولی با یکسری دروغو قول قبول کردم عقد کنیم  با این امید که در کنگره ۶۰ تحت درمان هست...که الان شیش ماهه عقد هستیم یکی دوبار لغزش کرد و این سریه اخر من قاطع بهش گفتم حاضر نیستم باهات ادامه بدم تا پاک شی الان هم رفته کمپ من توو این چن روز متوجه شدم اعتیادشون شدید بوده و چندین بار کمپو روش های دیگرو امتحان کرد و بی نتیجه بوده...الان خودش اصرار داره یه دوره کمپ بمونه باز کنگره بره...میگه سری قبل توو کنگره موفق نشدم بخاط اینکه منظم نمیرفتم و به حرفای راهنمام گوش نمیکردم ولی اینسری تصمیمم جدیه...ولی حانوادش میگن با کنگره خوب نمیشه باید چن دوره کمپ بمونه...منم میگم یه فرصت دیگه بهش بدم ولی نه لا اجبار که توو کمپ بمون به خمون روشی که خودش میکه که اگر هم لغزشی داشت توجیهی نداشته باشه...چون کمپو اجباری بمونه بیاد بیرون باز شرو میکنه و میگه من گفته بودم با کمپ خوب نمیشم...من الان موندم چیکار کنم؟؟؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 30, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما نسرین جان

احساساتی که به همسرتان دارید قابل احترام هست اما عزیزم این دوران قبل از ازدواج برای شناخت بیشتر می باشد و اگر شما این شناخت را نادیده بگیرید خب خودتان را در معرض آسیب بیشتر قرار داده اید.

در مسیر ازدواج نیاز است که براساس واقعیت های فعلی تصمیم گیری کرد و نه به امید تغییرات اینده ان هم زمانی که موضوع اعتیاد در میان می باشد .

در هرصورت برای ترک نیاز است که خود فرد بخواهد این مسیر را طی کند و در این مورد هم بهتر است که با کمک متخصص در این مورد تصمیم گیری شود .

در این مسیر بله شما می توانید به ایشان فرصت دیگری بدهید تا در این مسیر گام بردارند اما بهتر است که در احترام به احساسات خود به واقعیت ها نیز توجه کنید و با روانشناس و روان پزشک ایشان نیز صحبت کنید در کنار اینکه میزان اعتیاد و عملکرد اجتماعی و اقتصادی و شرایطی که پیش رو دارید هم از اهمیت برخودار می باشد.

در مورد انتخاب این مراکز بازهم بهتر است که در قالب مشورت عمل کنید اما بهتر است اجباری در کار نباشد  در هرصورت برای ترک اعتیاد اولین گام خواسته و درک و بینش خود فرد از اهمیت برخودار می باشد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,895 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 135 بازدید
سوال شده ژوئیه 9, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
1 پاسخ 148 بازدید
سوال شده مارس 2, 2020 در اعتیاد و درمان ها توسط بی نام
2 پاسخ 324 بازدید
سوال شده ژوئیه 28, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
2 پاسخ 88 بازدید
سوال شده اکتبر 4, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط جعفری
1 پاسخ 104 بازدید
2 پاسخ 103 بازدید
سوال شده Mar 18, 2023 در اعتیاد و درمان ها توسط Nazishonam ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 101 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2018 در اعتیاد و درمان ها توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
1 پاسخ 183 بازدید
سوال شده می 26, 2018 در اعتیاد و درمان ها توسط بی نام
2 پاسخ 296 بازدید
...