مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عمل واریکوسل با چه روشی بهتره؟

84 بازدید
سوال شده سپتامبر 30, 2021 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط بی نام
سلام وقت بخیر همسر بنده واریکوسل گرید۳ دارن و هرچه سریع تر باید عمل شن کدوم روش عمل بهتره؟ لاپاراسکوپی؟ میکروسکوپی؟ یا باز؟ به ما گفتن جراحی باز باید انجام بشه آیا عوارضی نداره عمل باز؟ نگرانیم که آسیب ببینن چون بچه هم نداریم فعلا
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 30, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

نگرانی شما برای همسرتان قابل احترام می باشد اما در این مسیر بهتر است با متخصص ایشان صحبت کنید و با توجه به شرایط همسرتان و مشکلات و عوارض و شرایط این درمان ها در این مسیر تصمیم گیری کنید این موضوع در حیطه تخصصی ما نمی باشد که در مورد ان نظری بیان کنیم.

ما در بدن دو نوع رگ داریم یکی سرخرگ ها و دیگری سیاهرگ ها. سیاهرگ ها دارای دریچه هایی هستند که به دریچه لانه کبوتری معروف هستند و وظیفه آنها ممانعت از برگشت خون به عقب و هدایت سریع خون به طرف قلب می باشد.

هنگامی که دریچه های لانه کبوتری سیاهرگ ها خراب می شوند و عملکرد خود را از دست میدهند؛ خون برگشت نمی کند و این بیماری اتفاق می افتد.بسیاری از پسران و آقایان می‌دانند که دچار واریکوسل هستند زیرا می‌توانند توده رگ‌های گشاد شده را در کیسه بیضه احساس کنند. این احساس مانند یک گونی کرم یا اسپاگتی است. این مردان واریکوسل بزرگتری دارند (گرید 3). آن‌ها همچنین ممکن است متوجه شوند که بیضه در آن طرف کوچکتر است. جالب اینجاست که کیسه بیضه در طرف واریکوسل ممکن است بزرگتر به نظر برسد، زیرا تعداد زیادی رگ در آنجا وجود دارد. با این حال، وقتی خود بیضه احساس می‌شود، کوچکتر از آن طرف دیگر است. آن‌ها همچنین ممکن است متوجه شوند که در آن بیضه یا طرف بیضه ناراحتی دارند.

به صورت خلاصه این درمان ها به شکل زیر می باشد که بهتر است آگاهانه تر با پزشک در مورد آن مشورت کنید.

برای درمان واریکوسل سه نوع جراحی وجود دارد:

1- جراحی باز

تهاجمی ترین نوع جراحی است. جراح برشی روی ناحیه * کشاله میزند و رگهایی که عملکرد مناسب ندارند را میبندد تا از جریان خون اضافی جلوگیری کند.

2- لاپاراسکوپی

جراحی تحت جراحی عمومی انجام می شود و با ایجاد یک برش کوچک، وسایل جراحی به بدن شما منتقل می شوند. یک دوربین جراحی توسط جراح برای مشاهده * درون بدن و تشخیص ورید هایی که مشکل دارند استفاده می شود. جدا از اینکه کدام نوع جراحی استفاده شود، هر کدام مقداری برش، بخیه و تا حدودی بیهوشی و بی حسی نیاز دارند.

- میکروسکوپی یا میکروسرجری

عمل میکروسرجری کمترین تهاجم را دارد اما خیلی پیچیده است. در طی جراحی، جراح برای تشخص ورید هایی که عملکردشان را از دست داده اند از میکروسکوپ استفاده میکند و بعد از آن ورید ها را می بندند.در بین دیگر روش های جراحی این روش دارای کمترین عود واریس رگ های بیضه است.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,303 دیدگاه

2,600 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 40 بازدید
سوال شده ژوئن 15, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 83 بازدید
سوال شده دسامبر 10, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط Saeedmoosavi ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 411 بازدید
1 پاسخ 50 بازدید
سوال شده Mar 17, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط عبدالباسط حسین رهی
1 پاسخ 242 بازدید
سوال شده سپتامبر 6, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط علی
1 پاسخ 92 بازدید
سوال شده دسامبر 12, 2020 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط الا
2 پاسخ 104 بازدید
1 پاسخ 76 بازدید
سوال شده Mar 31, 2019 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط بی نام
2 پاسخ 161 بازدید
سوال شده دسامبر 12, 2017 در مشاوره تحصیلی توسط شهبانو
...