مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بلاتکلیفی‌وبیرون‌بودن‌پسر۲۰ساله‌ام

65 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام‌پسرمن‌۲۰سالش‌وتازه‌رفته‌خدمت‌سربازی‌تهران‌خدمت‌میکنه‌وغروب‌که‌میشه‌ازخونه‌میزنه‌بیرون‌حرف‌زنگ‌میزنم مدام‌میگه ۱ساعت‌دیگه‌‌میام‌تا‌ساعت‌۲شب‌که‌اکثروقتها‌ّبادادفریاد‌تندخویی‌فحاشی‌بهش‌اخرش‌میادخونه‌لطفارسدگی‌کنید‌وبه دادام‌برسید‌که‌زندگی‌دیگه‌باوجودش‌برام‌جهنم‌شده‌من‌نمیدونم‌چراازخونه‌همیشه‌فراریه‌لطفا‌یه‌راه‌حل‌برام‌‌بنویسید‌درضمن‌عشق‌موتور‌وعشق‌بیرون‌بودن‌وتفریح‌بادوستاش‌روخیلی‌داره
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 2, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

نگرانی شما برای فرزندتان قابل احترام هست اما در این مسیر دقت کنید که شما بیان می کنید در مقابل رفتارهای ایشان فریاد می زنید، فحاشی می کنید،تندخویی می کنید و... خب همه این موارد نمی تواند احساسات شما را به راحتی به او انتقال بدهد در کنار اینکه به مرور ممکن است مسیر ارتباطی بین شما نیز با مشکل بیشتری مواجهه شود.

در این مسیر در اول اینکه فرزند شما یک جوان محسوب می شود پس بهتر است که در احترام و استقلال بیشتری با ایشان برخورد کنید چون در هرصورت ایشان می توانند برای زندگی خودشان تصمیم گیری کنند و در این مسیر اگر شما بتوانید در مسیر در احترامی در زمانی که هردوی شما در شرایط روحی بهتری هستید صحبت کنید و در احترام احساسات و نگرانی های خود را بیان کنید و صحبت های او را نیز بشنوید می توانید در کنار هم نتیجه گیری بهتری داشته باشید.

دقت کنید که قرار نیست همیشه فرزند شما تحت کنترل شما و آنگونه که شما می خواهید عمل کند پس بهتر است که بدانید که این شرایط تنها می تواند محیط خانه را ناامن کند و فرزندتان از بودن در این شرایط احساس امنیت نکند اما اگر فضای منزل یک فضای امن و در احترام باشد مسیری که بتوان در آن تعامل داشت و به استقلال و نگرانی های یکدیگر توجه شود می توانید او را به این فضا بیشتر علاقمند کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,737 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 240 بازدید
1 پاسخ 123 بازدید
سوال شده می 31, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
0 پاسخ 59 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط مادر کارمند
1 پاسخ 216 بازدید
1 پاسخ 174 بازدید
0 پاسخ 200 بازدید
1 پاسخ 196 بازدید
سوال شده نوامبر 6, 2018 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 580 بازدید
...