مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام به نظرتون اینستاگرام برای چه کسایی مناسبه خیلی مهمه که بدونم

237 بازدید
سوال شده اکتبر 9, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
دارم ازتون مشورت می گیرم
2 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 9, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

این سوال بسیار کلی می باشد و بهتر است که شما شرایط خودتان را به صورت دقیق تر توضیح می دادید تا متناسب با شما و اینکه چه چیزی شما را نگران کرده است باهم بیشتر صحبت کنیم

اما در هرصورت با توجه به فضای بازتر اینستا گرام و دسترسی راحت تر به محتوا نیاز است که به شرایط سنی و رشدی فرد استفاده کنند و اینکه چه هدفی از استفاده از این برنامه ها دارد و چه میزان شرایط سنی و رشدی خودش را میشناسد نیز توجه کرد.

تا ۱۲ سال:

طی این دوره پیش از نوجوانی، بسیاری از بچه ها در جستجوی استقلال بیشتر هستند. حتی اگر حس استقلال طلبی برجسته هم نشود، در این زمان استفاده از اینترنت برای انجام تکالیف مدرسه، کشف منابع جدید برای سرگرمی، ورزش و سایر جذابیت ها آغاز می شود. رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال همچنین زمانی است که والدین نه تنها باید نگران نوع فعالیت های فرزندان خود در فضای آنلاین باشند بلکه زمان و میزان کار با اینترنت نیز اهمیت می یابد.

در واقع وظیفه والدین این است که آنها را در مدیریت استقلال خود همیاری کنید. محدودیت هایی را در کیفیت و زمان آنلاین بودن فرزندان اعمال کنید و مطمئن شوید که آنها در فعالیت های دیگر ماننند ورزش، موزیک و کتابخوانی مشارکت دارند.دقت کنید که اگر تمرکز انسان بر یک موضوع قرار گیرد خب این مورد حتی برای بزرگسالان نیز آسیب زا می باشد چون ما بزرگسالانی را می بینیم که همین فضاهای مجازی ساعت ها وقت انها و همراه با خانواده و تلاش برای زندگی و... را از انها می گیرد .

تا ۱۴ سال:

- در این گروه سنی، بچه ها بسیار اجتماعی می شوند و تمایل زیادی به گفتگوهای آنلاین(چت) دارند. با تکرار قوانینی مربوط به حفظ حریم خصوصی برای فرزندانتان و اینکه نیاز است به فضای شخصیتی انها احترام گذاشته شود مطمئن شوید که آنها اطلاعات شخصی خود را منتشر نکرده و بدون هماهنگی شما با مخاطبان آنلاین خود(در اتاق های گفتگو) قرار ملاقات نخواهند گذاشت این به این معنا می باشد که ارتباط سالم بین فرزند و خانواده وجود دارد در کنار اینکه می تواند احساسات خود را نیز بیان کند و بدون ترس در مورد آن تصمیم گیری شود.

همچنین تاکید بسیاری بر عدم تبادل عکس با افراد ناشناس در فضای اینترنت داشته باشید. در سن ۱۲ تا ۱۴ سال باید درک روشنی از این حقیقت وجود داشته باشد که افراد ناشناس در فضای اینترنت ممکن است تا واقعیت فاصله زیادی داشته باشند.

- محدوده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، دورانی است که کودکان نسبت به مسائل جنسی علاقه نشان می دهند. این کاملا برای آنها طبیعی است که در رابطه با جنس مخالف (و حتی همجنسان خود) کنجکاو شوند و عجیب نیست اگر که بخواهند به تصاویر و موضوعات جنسی دسترسی داشته باشند.

در هرصورت این فضای مناسبی برای کودکان نیست و نوجوانان نیز با بینش نسبت به شرایط می توانند از این فضا استفاده کنند. در این مسیر نیاز است که با فردی که قرار است
دارای دیدگاه اکتبر 9, 2021 توسط بی نام
خیلی ممنون........
پاسخ داده شده اکتبر 9, 2021 توسط mahdi
سلام برای کسب و کار،خدمات
 بیشتر برای
عقده ای های روانی،شخصیت نمایشی ها،عورت نماها،تجمل گراها،طرد شده ها و دارای اختلالات روانی ...
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,073 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 193 بازدید
...