مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

یه پسر منو به عنوان دوست معمولی خودش قبول کرده

201 بازدید
سوال شده اکتبر 9, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Maryam
سلام خسته نباشید یه پسر ۱۸ ساله که قبلا اجی اونو دیده بود تو یه مراسمی عاشقش شوده بود بعد باهم رل زدن و ازاین چیزا پسره نازایی داره و اجی یه کاری کرد اون فراموش کنه .حالاهمون پسره که با اجی بوده الان کات کردن الان دگ منو به عنوان دوست معمولی میخواد یعنی بهم حس داره اخه وقتی با اجیم بود میخواست منو امتحان کنه که من عاشقشم یانه !؟ اومدپیویم و گفت به خدا من اجی تو نمی خوام تورو میخوام .
الان یعنی اون پسر بهم حس داره بخاطر بیماریش نمیخواد چیزی بگه !
2 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 9, 2021 توسط بی نام
خیلی ساده و بچه ای بچه...
پاسخ داده شده اکتبر 9, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم ممکن است این ابراز احساسات و این روابط برایتان جذابیت زیادی داشته باشد اما در هرصورت با توجه به توضیحات هر سه نفر شما در دران نوجوانی قرار دارید پس بهتر است به خودتان در احترام به احساسات و نیازها فرصت بیشتری بدهید و سعی کنید که وارد روابطی که می تواند اسیب و درگیری فکری زیادی ایجاد کند نشوید در هرصورت هر یک قدم برداشتن در این ارتباط می تواند برایت با درگیری فکری بیشتری ایجاد شود .

این احساسات متغییر در این آقا نیز از شناخت ناقص خودش نشعت می گیرد و در دوران نوجوانی طبیعی هست پس بهتر است که اجازه بدهید دوران رشدی طی شود و در اینده در شرایط سنی و رشدی بهتر در مورد این احساسات تصمیم گیری شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,794 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 714 بازدید
4 پاسخ 195 بازدید
5 پاسخ 2,392 بازدید
2 پاسخ 300 بازدید
...