مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دیدن سکس پدر و مادر توسط بچه

1,515 بازدید
سوال شده اکتبر 10, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
پسر۳/۵, ساله م سکس منو باباشو دید.من اولش هول شدم و رفتم دستشویی ولی برگشتم بغلش کردم و ازم پرسید چرا بابا کار بد کرد؟منم گفتم کار بد نبود و این بازی ما بزرگتر هاست
حالا نمی‌دونم اگه باز سوال کرد چی بگم.یا اگه اون نپرسید بهش توضیحی باید بدم یا نه؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 10, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

درک میکنم که تجربه این شرایط شما را نگران کرده است اما در این مواقع داشتن ارامش از اهمیت زیادی برخودار می باشد .

در اولین فرصت، لباس هایتان را بپوشید یا پتو و ملحفه ای روی بدن عریان خود بکشید. کودک را نزد خود بخوانید و به او توجه و خوشرویی نشان دهید بهتر است او را به اتاق خواب خودش ببرید اگر کنار شما نمی خوابد و اگر در کنار شما می خوابد بهتر است که به مرور برای اینکه اتاق خودش را داشته باشد تلاش کنید البته دقت کنید در زمان فعلی نه که احساس کند این جدا شدن به دلیل تنبیه از دیدن این صحنه می باشد.

نترسید چون کودک این ترس را احساس می کند.آرام از او بپرسید که با شما کاری داشته که نیمه شب سراغتان آمده؟ آیا مشکل یا خواسته ای دارد؟ اگر سوال کرد مشغول چه کاری بودید،در اول نیاز است که متوجه شوید او چه میزان رابطه شما را دیده است و در این مورد چه فکر می کند چون عموما کودکان فکر میکند که پدر دارد به مادر آسیب وارد می کند. برایش روشن کنید چیزی که اتفاقی شاهدش بوده، به هیچ وجه به معنی دعوا و خشونت بین پدر و مادر نیست. باید به کودک توضیح داد مامان باباها وقتی همدیگر را خیلی دوست دارند، یکدیگر را در آغوش می گیرند، نوازش می کنند، می بوسند و می خندند و کارهایی می کنند که عشقشان را به هم نشان دهند و از وجود هم لذت ببرند. لازم نیست اصل رابطه زناشویی و فرایند آن برای کودک تشریح شود.

هرگز فرزندتان را به خاطر وارد شدن به اتاق خواب یا دیدن رابطه جنسی، سرزنش یا دعوا نکنید، چرا که با این کار به نگرانی‌های او می‌افزایید سعی کنید که به او احساس گناه کار بودن ندهید و تنها اگر با سوالاتی روبرو شدید بدون نگرانی و با ارامش و با دریافت اینکه او چه فکر می کند به آن پاسخ بدهید.

در این مسیر اگر رفتارهایی مبنی بر اضطراب، ترس ، کناره گیری از شما و همسرتان، کاهش ارتباط با همسالان و هرچیزی که قبلا وجود نداشته است و یک رفتار نرمال نمی باشد را مشاهده کردید بهتر است که برای بررسی دقیق به صورت حضوری یا تلفنی به روانشناس مراجعه کنید.
دارای دیدگاه می 15, 2022 توسط دوست سکس
به نظرم باید چند شب قبل از خواب بچت اون رو به اتاق خواب خودتون وهمسرت اونکار را با تو بکنه در حال انجام دادن تو از همسرت تشکر کن که بچه ات بفهمه کهتو کار بدی نمی کنی
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,805 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 1,077 بازدید
سوال شده می 13, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 779 بازدید
6 پاسخ 2,552 بازدید
2 پاسخ 430 بازدید
5 پاسخ 687 بازدید
9 پاسخ 2,781 بازدید
سوال شده اکتبر 7, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
5 پاسخ 4,041 بازدید
سوال شده سپتامبر 23, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بانو
3 پاسخ 1,651 بازدید
2 پاسخ 673 بازدید
...