مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دیگه خسته شدم....

345 بازدید
سوال شده اکتبر 12, 2021 در مشاوره مذهبی توسط ناشناس مفلوک
خیلی گناهکارم. خیلی کثیفم...

صد بار... هزار بار... صد هزار بار اصلا بی نهایت...

گناه میکنم توبه میکنم باز گناه میکنم...

خ.و.د.ا.ر.ض.ای.* و پ.و.ر.ن

امونمو بریده. خیلی خسته شدم... هی قول میدم به خدا که دیگه بسه... ولی باز وسوسه میشم... باز همچین غلطی رو میکنم...



شما فک میکنید بازم میبخشه؟ چرا باید منو ببخشه منی که آدم نمیشممم.... منی که کثیفم‌... باور کنید میگم ای کاش میشد خودمو بکشم راحت شم خیلی فشار بهم میاد. بیشتر از اینکه خدا دوسم نداره. چرا منو با این اخلاق و توبه شکنی هام باید دوس داشته باش



به خدا خودمم دوس ندارم این کارو... معتادش شدم.... مثل معتادا همش انگار یه چیزی کمه انقدر مخمو میخوره فکرش که میرم طرفش. خدا منو بکشه....

صد تا مشکل روحی دارم اینم شده قوز بالا قوز

بعد انجامش انگار تو جهنمم انقدر بدم میاد از کارم

حیف که آتیش شهوت اون لحظه فریبنده است... بازم توبه کردم فکر نکنه یاغی ام... اما دیگه نه دلم نه روشو دارم نه امیدشو...
4 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 12, 2021 توسط Mehdi453 حرفه ای (340 امتیاز)
توکلت به خدا باشه ...
پاسخ داده شده اکتبر 12, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اولین گام برای ترک خودارضایی و دیدن فیلم های پورن این است که شما بدانید مسیر اشتباهی را طی می کنید و این مسیر با آسیب و مشکلات زیادی برایتان همراه می تواند باشد و در آینده نیز ایجاد کند اما قبول این واقعیت به معنای سرزنش کردن خودتان نیست شما در متنی که ارسال کردید دائم در حال سرزنش کردن خودتان هستید در صورتی که سرزنش کردن خودتان کمکی به شما نمی کند و حتی با بهم ریختن شرایط روحی می تواند احتمال گرایش به این رفتار را تکرار کند.

پس بهتر است که مسیر خودتان را مشخص کنید یعنی بدایند که می خواهید این رفتار را ترک کنید اما دقت کنید که رفتاری که مدت زمان طولانی در شدت زیاد تجربه شده است نمی تواند یک شبه قطع شود و خب این یکی از عوامل بازگشت مجدد می باشد شما در طول زمان می توانید نسبت به ترک خودارضایی و دیدن فیلم پورن نتیجه بهتری کسب کنید.

در اول لیستی از کارهایی که در شرایط سنی که دارید برایتان اولویت هست و کارهایی که به آن علاقه دارید و امکان انجام دادن آن را در زمان فعلی دارید تهیه کنید در کنار آن رفتارها و کارهایی که نیاز به مدیریت و ترک کردن دارد هم مشخص کنید مثلا بنویسید برای ترک فیلم های پورن چه کارهایی می توانید انجام بدهید و...

در این حالت شما شرایط خود را بهتر می شناسید و می توانید برنامه ریزی داشته باشید که به شرایط شما و علایق و نیازها و مشکلات فعلیتان نزدیک تر باشد.

در برنامه روزانه خود در زمان هایی که بیشتر به سمت خودارضایی و فیلم پورن می رفتید کارهای لذت بخش دیگری را قرار بدهید هرچیزی مثل دیدن فیلم، ورزش، بودن با دوستان، رفتن به کلاس خاصی، گوش دادن به موزیک و... هرچیزی که برای شما لذت بخش می باشد و در بیشتر تایم روز هم که نیاز است برای اولویت های خودت برنامه داشته باشی حالا چه از نظر درسی و چه کاری در این برنامه نیاز است حتی برای خودارضایی هم زمان مشخص کنی مثلا اگر هر روز این رفتار را داشته ای خب حالا یک روز در میان در تایم مشخصی مثلا 15 تا 15/15 بدون هیچ گونه محرک بیرونی مثل فیلم پورن می توانی این رفتار را انجام بدهید نگران نباشید به مرور این شرایط بهتر می شود حالا شما یک روز بدون خودارضایی دارید و روز دیگر نیز تنها 15 دقیقه زمان خود را صرف آن کرده اید اما این نیاز را حذف نکرده ایم .

در هفته دوم این زمان را به سه روز یکبار برسانید و به همین ترتیب روزها را افزایش بدهید تا بتوانید به مرور نتیجه گیری بهتری داشته باشید دقت کنید که زمان تغییری نمی کند. در کنار اینکه بر روی گوشی و لب تاپ خود نیز نرم افزاهایی را نصب کنید که هرگونه دسترسی به فیلم و سایت های پورن را قطع می کند در کنار اینکه خودتان نیز بهتر است به این موضوع بینش داشته باشید که قرار نیست تجربه هر احساسی در همان زمان با رفتار خاصی همراه شود و ما برای یک سری نیازها باید به خودمان زمان بدهیم .
پاسخ داده شده می 17, 2023 توسط بی نام
یک راه ساده برای ترک خود ارضایی هست ساعت ۷و نیم شب برید باشگاه بدنسازی یک ساعت و نیم تمرین خیلی کمک میکنه سه ماه امتحانش کن جواب نگرفتی بیا منو فحش بده
پاسخ داده شده می 17, 2023 توسط بی نام
عزیزم، هیچ کس در این جهان کاملاً پاک و بی گناه نیست. همه ما گناهکاریم ولی با توبه و اصلاح رفتار می‌توانیم به خدا پیوند بگیریم. خداوند بخشنده و مهربان است و همیشه آماده است که ما را ببخشد. شما هم تلاش کنید که به خودتان ببخشید و با توبه و اصلاح رفتار، به خداوند پیوند بگیرید. هرگز امید را از دست ندهید و باور داشته باشید که خداوند شما را دوست دارد و همیشه در کنار شماست.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,803 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,383 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 106 بازدید
1 پاسخ 168 بازدید
2 پاسخ 133 بازدید
1 پاسخ 371 بازدید
...