مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

پیام بدم ؟؟؟دارم دق میکنم

1,018 بازدید
سوال شده اکتبر 13, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام
من دخترم، و مدت هاست عاشق پسری شدم، خیلی جدی و زیاد هم عاشقش شدم، انقد دوسش دارم که هرشب گریه میکنم، احساس میکنم دارم مریض میشم و واقعا همینجوری پیش بره با این روحیه من مریض میشم، خیلی خیلی دوسش دارم، الان اکانتشو پیدا کردم،انقدر برام مهمه که نمیتونم بش بگم یا پیام بدم،چون خیلی برام مهمه که چجوری راجبم فکر کنه، به نظرتون درسته بهش پیام بدم و بگم؟اون پسر چه فکری راجبم میکنه؟ مثلا میترسم اگه بهش پیام بدم، یه برداشت بدی ازم بکنه ، بد برخورد کنه، غرورمو بشکنه
کمکم کنید،
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 13, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساساتی که دارید قابل احترام هست اما در این مسیر نیاز است که در احترام به احساسات خود به این موضوع هم توجه کنید که هریک از شما چند سال دارید؟ این احساسات بر مبنای شناخت صورت گرفته است و یا خیالپردازی و یا دنیای مجازی؟ اولویت های زندگی شما چیست؟ اگر با جواب منفی روبرو شوید برایتان قابل پذیرش می باشد؟ قبل از تصمیم گیری نیاز است که همه جوانب را مد نظر قرار بدهید تا بعد بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

در هرصورت تجربه دوست داشتن یک امر طبیعی می باشد اما در این مسیر نیاز است که همه جوانب را مد نظر قرار بدهید و بعد در این مورد تصمیم گیری داشته باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,541 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 127 بازدید
سوال شده دسامبر 6, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
8 پاسخ 2,003 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 95 بازدید
سوال شده مارس 6, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
...