مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چگونه خودارضایی رو ترک کنم تا آرام شوم و سمت این کار نروم

158 بازدید
سوال شده اکتبر 14, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلامت ۱۴ سالمه واز ۱۳ سالمی این کار رو شروع کردم.
چند دفعه من این کار رو ترک مردم مثلاً برای دوماه سه ماه ۱ ماه و اما این بار آخر دوباره داخل این کار رفتم و خیلی هم سخت‌.
گه گاهی روزی یکبار بار گه گاهی هرروز روزی دوبار هفته یکبار ربط داره به شهوت اون روزم الان باید چیکار کنم تا ترکش کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 14, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اول دقت کنید که شما وارد سن نوجوانی شده اید و خب تجربه نیازهای جنسی یک امر طبیعی هست اما در این مسیر در اول بهتر است که از سرزنش کردن خود بخاطر یک نیاز طبیعی خوداری کنید چون این یک نیاز طبیعی می باشد اگر به خودتان برای پاسخ به آن فرصت بدهید و توجه کنید که قرار نیست هر تمایل و احساس نیازی با پاسخی در همان اول و همان زمان همراه شود .

برای ترک خودارضایی در اولین گام نیاز است که شما از سرزنش کردن خودت خوداری کنید .

در دومین گام زمان و مکان ها و محرک هایی را که باعث می شود این نیاز را بیش از اندازه تجربه کنید را بشناسید در این حالت شما می توانید با حذف محرک ها و پر کردن این زمان و مکان ها با کارهای دیگری که جز علایق شما می باشد و برایتان لذت بخش هست آن ها را پر کنید.

برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی کنید و سعی کنید که در این برنامه به اولویت های سنی و رشدی که دارید توجه کنید و بقیه تایم ها با کارهای لذت بخش پر کنید و در کنار اینکه هفته ای یکبار نیز در اول برای توجه به نیاز جنسی وقت بگذارید و محرک های بیرونی را حذف کنید در کنار اینکه به مرور این زمان را بیشتر کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,019 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 149 بازدید
2 پاسخ 128 بازدید
سوال شده فوریه 16, 2021 در اعتیاد و درمان ها توسط بی نام
1 پاسخ 87 بازدید
...