مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

الان من چی بگم

60 بازدید
سوال شده اکتبر 26, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام من اوایل کلاس ها درس نمی خوندم و میکروفون رو باز نمی کردم  درونگرا هستم ولی سه تا دوست توی مدرسه دارم که با یکیشون صمیمی هم هستم تقریبا خیلی چیز ها در مورد هم می دونیم حالا با بقیه هم هر وقت نیاز داشتم صحبت می کنم مثل گرفتن جزوه و کار های درسی و .......... بعدش مشاورمون رفته به معلم گفته من خیلی خجالتی هستم به خاطر همین میکروفون باز نمی کردم معلم هم منفی هام رو پاک کرده باورکنید من اگه بخوام می تونم صحبت کنم حالا یه چند تا دوست غیر مدرسه ای هم دارم که با اون ها خیلی صمیمی هستم حتی خونشون هم رفتم با اینکه مامانم اجازه نمی ده من خونه و جایی با دوستام برم حالا من موندم به معلم بگم مشکلم چی بود واقعا و صفر بگیرم یا بذارم همینطوری بمونه و نمره بگیرم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 26, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز خب شما می توانید دلیل باز نکردن میکروفون را به ایشان بیان کنید و در این مسیر بقیه مسیر درسی را فعالیت کنید تا شرایط درسی بهتری را تجربه کنید.

در هرصروت رفتارهای شما باعث می شود که دیگران برداشت هایی از بعد شخصیتی و رفتاری شما داشته باشند پس بهتر است که در این مسیر اگر رفتار اشتباهی دارید آن را تصیح کنید.

در هرصورت دقت کنید که درون گرا بودن ارتباطی با فعالیت نکردن در کلاس ندارد پس بهتر است که اگر در مشارکت در کلاس مشکل دارید برای بررسی دقیق به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید.
دارای دیدگاه اکتبر 26, 2021 توسط بی نام
خیلی ممنونم مشکل مربوط به سیستم بود بازم ممنونم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,103 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 1,891 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 425 بازدید
1 پاسخ 105 بازدید
سوال شده مارس 8, 2020 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
4 پاسخ 565 بازدید
1 پاسخ 76 بازدید
سوال شده دسامبر 8, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...