مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خیلی مهمه لطفا همه جواب بدید

202 بازدید
سوال شده اکتبر 26, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط پری
سلام
من یه دختر ۱۶ ساله هستم که خیلی به گویندگی و مجریگری علاقه دارم
توی یه روستا زندگی میکنم که سطح شعور و فرهنگ ادماش پایینه جوری که اگه عکس یه دختر توی این روستا پخش بشه یا یه دختر توی ردستا چادر نپوشه انگ خراب بودن بهش میزنن.
از طزیق فضای مجازی کلاس فن بیان و گویندگی رفتم ولی چون رادیویی نبوده توی روستا نتونستم ادامه بدم
تصمیم گرفتم از طریق اینستاگرام یا فیسبوک ادامه بدم ولی الان ۲ ساله دارم تلاش میکنم و هیچی نشده دوستم میگه بخاطر اینکه از چهرت ویدیو نمیگیری
خانوادم میدونن چقدر عاشق گویندگی هستم ولی میگن اگه با چهره ویدیو بگیرم زود همه جا پخش میشه و باعث میشه هرکی اومد خواستگاریم بگن این دختر خرابه
من بهشون گفتم قصد ازدواج ندارم ولی اونا گفتن خواهرت چی؟ اون قصد ازدواج داره و وقتی یکی اومد تحقیق مردم روستا میگن این خواهرش خرابه حتما خودش هم خرابه.
شما میگید چطور بابام و مامان رو راضی کنم تا بزارن توی اینستا فعالیت کنم؟
خیلی خیلی عاشق گویندگی هستم و نمیتونم بزارمش کنار
3 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 26, 2021 توسط پینکی
عزیزم کاملا درکت میکنم منم توی شهرکوچیکی هستم که طرز فکرشون همینجوریه،من باهاش کنار اومدم وتابع جمع هستم نمیتونم بخاطر خودم آبروی خواهر و برادرام رو به خطر بندازم الان بقیه شاید بخندن ولی اگه بقیه هم جای ماباشن شاید درک بکنن
پاسخ داده شده اکتبر 26, 2021 توسط بی نام
خوب فکر کن ، خوب فکر کن ، من روانشناس نیستم و نظر خودم رو میگم من حاضرم اون افراد رو فدا کنم اونا آسیب می بینن چون فکر نمی کنن چون درک و شعور کافی ندارند و توی این دوران کسی که به درک نرسه بهتر که قربانی بشه و عذاب بکشه ، من که بخاطر حرف این مردم بی لیاقت زندگیم رو خراب نمی کنم ، یک بار قراراه زندگی کنم بخاطر چرت وپرتای مردم شادی رو از خودم نمی گیرم. هر چند در مورد شما به نظرم میشه کارایی کرد مثلا اگه خیلی نگرانی چهره خودتو مشخص نکنی هر چند به نظرم کار درستو انجام بده . امیدوارم موفق بشی.
پاسخ داده شده اکتبر 27, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما پری جان

علایق شما قابل احترام هست اما عزیزم در هرصورت شما نیاز است که به شرایط فرهنگی و اجتماعی که دارید هم توجه داشته باشید و در این مسیر سعی کنید که با خانواده در مورد علاقه و مسیر کاری که دوست دارید در احترام و بدون توهین به بعد فرهنگی آنها صحبت کنید و نظرات خود را بیان کنید و نظرات آنها را نیز بشنوید تا بتوانید در هم فکری باهم در این مورد تصمیم گیری کنید در کنار اینکه به عنوان یک پیشنهاد می توانید بیان کنید که با پوشش معمول و قابل پذیرش در این مسیر از خودتان می توانید عکس و فیلم بگذارید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,040 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 135 بازدید
0 پاسخ 183 بازدید
1 پاسخ 75 بازدید
سوال شده اوت 18, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
2 پاسخ 181 بازدید
سوال شده مارس 24, 2020 در مشاوره تلگرامی توسط منشاری
5 پاسخ 691 بازدید
سوال شده فوریه 24, 2021 در مشاوره مذهبی توسط مبینا
...