مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا راهنماییم کنید که ایا من زیادی حساسم؟

284 بازدید
سوال شده نوامبر 1, 2021 در زوج درمانی توسط ساناز وزیری ممتاز (120 امتیاز)
ویرایش شده نوامبر 1, 2021 توسط ساناز وزیری
سلام خسته نباشید من ۴ماهه که عقد کردم و چند روز بعد از عقد موبایل همسرمو‌‌ چک کردم چیز خاصی نداشت فقط تو دایرکت اینستاگرامش‌ دیدم که ۳ ماه قبل از عقدمون‌ یعنی دوران نامزدی یه روز یبار با یه خانوم  در حده ۲۰‌دقیقه اینا صحبت کرده بودن به صورت تلفنی تو‌ دایرکت و من خیلی عصبانی شدم و گفت که این خانوم دوس دختر دوران مجردیش بوده وو همسرمم بهش گفته نامزد کرده و احوالپرسی کرده بودن و اینم بگم اول اون خانوم همسر منو فالو کرده بود که همسرم قبول نکرده بود و وقتی دیده اون خانوم‌ دایرکت بهش پیام داده همسر منم جواب داد و‌ پرسیدم چرا اصلا باهاش حرف زدی میگه فقط خواستم بدونه دیگه دارم ازدواج میکنم و دوستانه باهم صحبت کوتاه کردیم و‌ گفت هم اینکه با اینکار خواستم بفهمونم دیگه دارم مزدوج میشم که هر روز یه نفر‌ بهم پی ام نده. من حرفشو قبول کردم خودمم میدونم زیادی گیر دادم به این قضیه ولی واقعا تو روحیم تاثیر گذاشته که چرا اصن چند دقیقه وقت گذاشته با اون خانوم حرف زده . شوهرمم از دستم عصبانی شد چون من حرفای خیلی بدی زدم بهش در اینباره و‌ گفت من هیچ کاره اشتباهی نکردم و این حرفا حق من نیست فقط چند دقیقه صحبت کردیم مثل یه دوست معمولی‌ و اگه چیز بدی بود پاکش میکردم من اصن واسم مهم نبوده که دایرکتمم پاک نکردم . ولی من بازم یادش میفتم حالم خراب میشه
2 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 1, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما ساناز جان

احساساتی که دراید قابل احترام هست اما عزیزم دقت کنید که شما بیان می کنید 3 ماه قبل از عقد خب این نشان می دهد که ایشان در این مورد می خواسته اند ارتباط خود را نیز همانطور که بیان کرده اند تمام کنند تا بتوانند مسیر زندگی جدید را شروع کنند.

در هرصورت اگر شما بخواهید تمرکز زیادی بر این موضوع داشته باشید خب این باعث می شود که مسیر زندگیتان را تحت تاثیر یک ارتباط تمام شده قرار بدهید  این باعث می شود که مشکلات شما افزایش یابد.

در هرصورت همسر شما در آن زمان با شما ارتباط رسمی نداشته اند و خب نمی توان حتی بیان کرد ایشان خیانت کرده اند پس بهتر است که آرامش خود را حفظ کنید و سعی کنید که در ارامش پیش بروید تا بتوانید در این مسیر نتیجه گیری بهتری داشته باشید.

بهتر است که در این مسیر احساسات و افکاری که دارید به صورت دقیق توسط روانشناس به صورت حضوری یا تلفنی بررسی شود تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم از این فشار روحی بکاهید و مسیر رشی زندگی مشترکتان را طی کنید.
پاسخ داده شده نوامبر 19, 2021 توسط بی نام
احترام به مرده که وجدانشو بیدار میکنه.

پس احترام بزار
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,469 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 258 بازدید
0 پاسخ 102 بازدید
سوال شده اوت 14, 2020 در مشاوره مذهبی توسط z009692 ممتاز (160 امتیاز)
0 پاسخ 303 بازدید
2 پاسخ 100 بازدید
سوال شده می 15, 2020 در زوج درمانی توسط ممممممم
1 پاسخ 141 بازدید
5 پاسخ 136 بازدید
0 پاسخ 52 بازدید
سوال شده سپتامبر 27, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
...