مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دوستی بعد از کات

167 بازدید
سوال شده نوامبر 2, 2021 در قبل از ازدواج توسط شیده
من و آقایی دوسال و نیم هست که باهم دوستیم اوایل چون شناخت نداشتیم رابطمون فقط در جهت دوستی بود ولی زمان که گذشت قول و قرار هایی در مورد ازدواج با هم گذاشتیم ... ایشون آدم تلاشگری هستن و تمام ذهنشون روی کار متمرکز هست  رابطشون  با من خوب بود اما هر چقدر فشار کاری بیشتر شد ایشون از من دور و دور تر شد تا جایی که در مسیر جدایی قرار گرفتیم و بهم گفت بخاطر شرایطم و یسری از رفتارای تو (پافشاری برای ازدواج) دیگه نمیخواد با من باشه و کات شدیم.. اما با گذشت این ها ما هنوز شماره همو داریم هرز از گاهی باهم حرف میزنیم بدون اینکه ب این فکر کنیم که کات کردیم. هربار که پی ام میده میگم این آخرین بار ک جواب میدم اما. چون دوستش دارم نمیتونم جلو خودمو بگیرم  . لطفا راهنمایی کنید  آیا بلاکش کنم.؟ و قیدشو بزنم؟ یا صبر کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 3, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما شیده جان

ببین عزیزم احساساتی که دارید قابل احترام هست اما عزیزم در هرصورت دوسال و نیم زمان زیادی می باشد و وابستگی زیادی هم ایجاد می کند و خب این باعث می شود که درگیری فکری بیشتر به این رابطه و این فرد داشته باشید اما برای تصمیم گیری برای موضوع ازدواج در اول نیاز است که هردوی شما این هدف را داشته باشید و دوم اینکه مسیر هم مشخص باشد نه اینکه در آینده و به امید تغییرات چون این باعث می شود که شما مثلا توقع رسمی کردن رابطه را داشته باشید اما فرد مقابل فعلا شرایط آن را ندارد و توقع زمان داشتن .

در این مسیر برای ازدواج بهتر است زمانی تصمیم گیری شود که شرایط ازدواج و رابطه رسمی وجود داشته باشد در زمان فعلی خب نیاز است که شما هدف خودتان را از این ارتباط مشخص کنید و توقعات خود را نیز بیان کنید و اگر ایشان با شما هم مسیر نیستند در احترام به احساسات خود بهتر است که واقعیت را بپذیرید و مسیر رشدی خود را از طریق دیگری دنبال کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,895 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 73 بازدید
1 پاسخ 161 بازدید
سوال شده مارس 8, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط Mohsen.O ممتاز (120 امتیاز)
3 پاسخ 268 بازدید
12 پاسخ 1,413 بازدید
1 پاسخ 163 بازدید
0 پاسخ 293 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط .نازنین
...