مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا کمکم کنید.رشد الت

207 بازدید
سوال شده نوامبر 4, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام من ۱۷ سالمه و رشد الت نداشتم الان ۱۴ سانته از قطر افزایش سایز نداشتم و اینم بگم که من از ۱۵ سالگی خود ارضایی میکردم بخاطر خود ارضایی بزرگ نشده؟؟کلا دیگ رشد نمیکنه؟؟؟؟لطفا به سوالاتم جواب بدید که چیکار کنم...
2 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 4, 2021 توسط بی نام
سلام،شما باید به متخصص اورولوژیست مراجعه کنید،دقیق نمیدونم ولی بهتره به متخصص مربوطه مراجعه کنید
پاسخ داده شده نوامبر 4, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز این سایز اندام جنسی کاملا نرمال می باشد اما در این مسیر اگر نگرانی وجود دارد بهتر است که با متخصص سکس تراپ و متخصص ارولوژیست صحبت کنید تا اطلاعات دقیق در این مورد در اختیار شما قرار داده شود.

آلت تناسلی مرد پس از تولد به تدریج رشد می کند. با این حال، مهمترین رشد در دوران بلوغ یا بین ۱۲ تا ۱۶ سالگی اتفاق می افتد. بلوغ معمولاً در مردان بین ۹.۵ تا ۱۴ سال شروع می شود و می تواند تا ۴ سال ادامه داشته باشد. آلت تناسلی مرد به طور معمول در سن ۱۸ یا ۱۹ سالگی به حداکثر طول می رسد. با این حال ، برخی از افراد رشد دستگاه تناسلی خود را تا اوایل ۲۰ سالگی تجربه می کنند.در این مورد  به علت دید فرد از بالا و از زاویه دید و چربی و چاقی بیش از حد باعث می شود که خود فرد آلت تناسلی را کمتر از نرمال حس کرده و نگران شود.

ایز آلت تناسلی مثل دیگر ویژگی های بدنی انسان تابع نژاد، ژنتیک یا وراثت است و عواملی محیطی تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی آن ندارند.هورمون جنسی مردانه یا همان تستوسترون عامل اصلی رشد آلت تناسلی در دوره * بلوغ می باشد ولی میزان رشد آلت و اثربخشی هورمون از همان قانون وراثت پیروی می کند. بعبارتی اگر در قبل از شروع دوران بلوغ به یک پسر تستوسترون داده شود، نه تنها باعث بلوغ زودرس می شود، بلکه باعث افزایش سایزی بیشتر از آنکه قرار است بعد از بلوغ رخ دهد نخواهد شد.

طول اندام جنسی در زمان تحریک اگر 9.3 باشد یک اندازه نرمال می باشد و در این مسیر اگر نگرانی مداوم برای شما وجود دارد در کنار مراجعه به دو متخصص بابا بهتر است که با روانشناس نیز به صورت حضوری صحبت کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,445 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 165 بازدید
1 پاسخ 91 بازدید
سوال شده 21 فوریه 2024 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Madisa ممتاز (100 امتیاز)
0 پاسخ 46 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 353 بازدید
1 پاسخ 211 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
0 پاسخ 91 بازدید
3 پاسخ 295 بازدید
...